-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: cena slawy
Newsgroups: pl.biznes.banki
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <5cc34df4$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<qa15bb$8ct$1@node1.news.atman.pl> <qa24d7$676$1@node1.news.atman.pl>
<260y2k20lt8n.10cozl90tpoe1$.dlg@40tude.net>
<qa2d5f$ehk$1@node1.news.atman.pl>
<1m3hnmg22wtrq.1f6qgga4hx9z5$.dlg@40tude.net>
<5cc4c320$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
<186me0dspifv8$.v22jw1tt01j9$.dlg@40tude.net>
<qa3dl7$fn5$1@node1.news.atman.pl> <qa3iu8$ucp$1@node2.news.atman.pl>
Date: Sun, 28 Apr 2019 12:18:29 +0200
Message-ID: <1eb5je120lcxe$.fvym9wlg3h3i$.dlg@40tude.net>
Lines: 75
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1556446707 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 488 82.143.187.50:53389
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:642510
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 28 Apr 2019 08:57:05 +0200, Szymon napisał(a):
> W dniu 2019-04-28 o 07:28, xbartx pisze:
>> Myślę, że tu chodzi o coś innego. Zaufanie bardzo długo się buduje ale
>> stracić idzie w chwila moment. Czasami się zdarza jakaś losowa sytuacja
>> i może się zamykanie, zrywanie czy coś tam przeciągnąć ale ogólnie
>> powinno być to załatwianie zgodnie z prawem i regulaminem.
>
> Otóż to! Umowa wiąże obie strony, a nie tylko klienta.
> Kilka miesięcy potem rozstawałem się z Credit Agricole. Wypowiedzenie,
> potwierdzenie, iż po nim przestanę być klientem banku. Mija miesiąc
> konto nie zostaje zamknięte. Piszę przez pocztę wewnętrzną. Następnego
> dnia zamykają (w Idei kilka monitów bez reakcji). Informują, że dostęp
> internetowy musi być osobno wypowiedziany (czyli - podobnie jak w Idei
> pracownik źle poinformował klienta). OK - idę do placówki. Zamykają od
> ręki (w Idei miesiąc wypowiedzenia dostępu, po którym on oczywiście
> działa).
> Podobne sytuacje, jednak rozumiem, że w CA to drobny błąd,
> natychmiastowa reakcja. W Idei koszmar.
No coz, ja CA inaczej pamietam.
Wypowiedzialem w oddziale (a moze nawet w Centrali), dostalem wydruk,
dostep przez internet albo od razu zniknal, albo tylko dane konta i
historia zniknely ...a na e-mail wyciagi co miesiac nadal przychodzi.
Jako, ze mi to nie przeszkadzalo, to sobie spokojnie czekalem.
I usiluje sobie przypomniec, czy im po paru miesiacach napisalem, ze
moze by warto konto zamknac, czy nie ... ale jesli napisalem, to
efektu nie przynioslo :-)
> Zaciekawia mnie jeszcze jeden aspekt... Idea jest notowana na giełdzie.
> Z pewnością część inwestorów kieruje się takim parametrem, jakim jest
> liczba klientów spółki. Podejrzewam, że także samych klientów - wszak
> sukces PKO BP, Pekao wynika nie tyle z atrakcyjnej oferty depozytów, co
> z wielkości banku. Pewnie także AmberGold nie byłby tak popularny, gdyby
> nie rosnąca lawinowo liczba klientów (wszak X klientów nie może się
> mylić)...
Ale taki twor jak AG musi jeszcze miec dobra oferte ...
> I teraz... Jeśli znaczący procent klientów w Idei to tacy,
> którzy są przekonani, iż skutecznie rozwiązali umowy (mają
> wypowiedzenia, nie sprawdzili po miesiącu czy nadal są w systemie) to
> wówczas inwestorzy opierają swoje decyzje na nieprawdziwych danych.
> Wydaje się, że wprost celowo zawyżonych przez bank (a "jeżeli sygnałów
> jest więcej" to można wprost uznać to za strategię biznesową).
Ale C-A nie jest spolka gieldowa, tzn polskie CA.
> Osobną kwestią jest oczywiście o przetwarzanie danych osobowych, RODO
> itd. Wydaje mi się, że po rozwiązaniu wszelkich umów bank powinien
> zakończyć np. wysyłania mi wyciągów z konta, które winno być zamknięte.
Informacje o koncie powinien trzymac dlugo.
Nie wiem, czy sa jakes przepisy, ale sami mowia ze miesiac czy dwa na
uregulowanie ewentualnych spoznionych rozliczen, dla celow wlasnej
ksiegowosci to chyba z 5 lat.
Klientowi tez sie moze przydac, ze bedzie mogl wykazac jakas platnosc
sprzed kilku lat, albo jak US kontrole zrobi.
I taka sprawe z Anglii pamietam - rodzina zmarlego znalazla za szafa
ksiazeczke oszczednosciowa, z grubsza kwota.
A bank mowi "nie mamy takiego konta".
I tlumaczy - moze zgubil ksiazeczke, wiec zamknal konto.
A poniewaz to bylo wiele lat temu, to dokumenty trafily do niszczarki.
I kto tu ma racje ?
Liwiuszu - ksiazeczek oszczednosciowych juz u nas nie ma, ale jakby
byly ... ile lat od ostatniej operacji moglby sie bank na klienta
wypiac? 3 czy 10 ?
Nie mamy pana pieniedzy i co pan nam zrobi ? :-)
Tez sie zastanawiam, czy mi sie jedna lokata nie zapodziala :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
- Dostałem nową kartę
- Velobank -- KK Mastercard
- cyrk Kometa
- uczcie się Anglicy
- no w końcu zadzwonił wnuczek
- zbyt silny złoty byłby problemem
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP
- 2024-04-23 Dostałem nową kartę
- 2024-04-22 Velobank -- KK Mastercard
- 2024-04-21 cyrk Kometa
- 2024-04-19 uczcie się Anglicy
- 2024-04-16 no w końcu zadzwonił wnuczek
- 2024-04-11 zbyt silny złoty byłby problemem