  • 1. Data: 2002-07-16 12:57:10
    Temat: bzwbk24 - czy Wam chodzi ?!
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    Po zalogowaniu się do bzwbk24 w celu podejrzenia salda kk otrzymuję coś
    takiego:
    "Nie można pobrać informacji o rachunkach.

    Nastąpiła przerwa w komunikacji z systemem oddziałowym.
    Należy ponowić próbę zalogowania w późniejszym terminie.
    Za wszelkie niedogodności uprzejmie przepraszamy"

    Próbuję od rana i wciąż to samo. Coś im się zwaliło ? Komuś się udało ?

  • 2. Data: 2002-07-16 12:59:32
    Temat: Re: bzwbk24 - czy Wam chodzi ?!
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radmar"
    > Po zalogowaniu się do bzwbk24 w celu podejrzenia salda kk otrzymuję coś
    > takiego:
    > "Nie można pobrać informacji o rachunkach.

    sprawdzilem wlasnie - chodzi jak burza
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-07-16 13:03:38
    Od: "[ piotr sut ]" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Radmar" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | Za wszelkie niedogodności uprzejmie przepraszamy"
    |
    | Próbuję od rana i wciąż to samo. Coś im się zwaliło ? Komuś się udało

    Mialem taki sam komunikat jak zmienilem w oddziale nr dowodu osobistego, a
    oddzial "zapomnial" wpisac nowego nr w uslugach bzwbk24. Dwa rozne numery
    dowodu powodowaly niemoznoscautoryzacji. Telefon do centrum rozwiazal
    sprawe.

    ->piotr

  • 4. Data: 2002-07-16 13:06:02
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

> [...]

    > Za wszelkie niedogodności uprzejmie przepraszamy"
    >
    > Próbuję od rana i wciąż to samo. Coś im się zwaliło ? Komuś się udało ?

    U mnie OK.

    hosi

  • 5. Data: 2002-07-16 13:10:04
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    przed chwilą (15:08) sprawdzałem i nadal to samo :-(
    qrde jakiś pech, czy jak ?

  • 6. Data: 2002-07-16 13:32:38
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    dzięki ! właśnie taką zmianę wykonałem ;-)

    Użytkownik "[ piotr sut ]" <p...@t...pl> napisał
    w wiadomości news:ah162o$3m7$1@news2.tpi.pl...

  • 7. Data: 2002-07-17 08:44:00
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    Wiadomość napisana przez: Radmar:

> [...]
    > Należy ponowić próbę zalogowania w późniejszym terminie.
    > Za wszelkie niedogodności uprzejmie przepraszamy"

    Widać trafiłeś na "chwilowy zanik napięcia" jak to określają. ;)
    Piotrek