  • Data: 2017-05-14 15:47:13
    Temat: Re: błędne pliki Visy dla transakcji z 9 maja
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 13 maja 2017 23:04:28 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Z ciekawości:
    > Karta z limitem gotówkowym 10tys,
    > Podchodzisz do bankomatu i zlecasz wypłate 10tys, jak bankomat to "rozegra":
    > -od razy tyle nie wypłaci ze względu na szerokość szceliny(500zł pomińmi na
    potrzeby tej dyskusji)
    > -kilka razy(za jednym pinem) będzie wysuwał pliki z banknotami?
    > Testował ktoś?

    Testował. Po wpisaniu 3000 bankomat napisze ze maks to 2500.

    Do tego jak mu kasy braknie to napisze ze tymczasowo niedostepny.
    Zdarzało mi sie czyscic bankomaty w calym miescie do stanu ze wszystkie stawały sie
    niedostępne na jakis czas. Ale nie mialem okazji obserwować ich ponownego napełniania
    więc nie wiem jak szybko są uzupełniane...