  • Data: 2017-05-14 16:19:35
    Temat: Re: błędne pliki Visy dla transakcji z 9 maja
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com wrote:

    [...]

    > Do tego jak mu kasy braknie to napisze ze tymczasowo niedostepny.
    > Zdarzało mi sie czyscic bankomaty w calym miescie do stanu ze wszystkie
    > stawały sie niedostępne na jakis czas. Ale nie mialem okazji obserwować
    > ich ponownego napełniania więc nie wiem jak szybko są uzupełniane...

    Bankomat może przechowywać kilkaset tysięcy złotych, załóżmy dla
    uproszczenia, że 100 tysięcy. Załóżmy, że takich urządzeń jest w jakimś
    małym miasteczku 5. Czyli co? Pobierałeś w paczkach po 2.500 złotych kwotę
    około 250.000 złotych (zakładając, że w każdym bankomacie zostało 50.000) i
    to nie jeden raz, ale przynajmniej kilka.

    Czyli mamy takie szczęście, że na na grupie udziela się ten jeden jedyny
    klient banków w Polsce, które robi tego rodzaju operacje?

    --
    Wysłane z pola.