  • 31. Data: 2007-09-09 11:20:48
    Temat: Re: b d banku: wyplata osobie, ktora nie miala prawa do wyplaty
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 09 Sep 2007 10:46:54 -0000, a...@g...com
    napisał(a):

    > Napisze co z tego wyszlo.
    >
    > Krzysztof -- pewnie tez juz zgadles, ze to ja jestem ta ciotka w
    > dodatku z Sopotu.. (i jesli masz faktycznie takie podejscie do zycia,
    > ze bardzo szybko osadzasz innych, to nie zazdroszcze :)

    Jak na ciotkę (zwłaszcza, że nie pierwszej już młodości) masz sposób
    wyrażania zbyt pasujący do typowo męskich flame'ów internetowych, jak
    również umiejętność skonfigurowania firewalla tak, by nie odpowiadał na
    pingi.
    A ostatecznie wsypałeś się tutaj:

    Dnia Sat, 08 Sep 2007 22:25:40 -0000, a...@g...com napisał:

    > czyli inaczej: z jakiego paragrafu? (zakladajac, ze faktycznie nie
    > wiedziala, ze nie moze -- faktem jest, ze ja jej o tym nie
    > *informowalem*)

    Jeśli dalej podtrzymujesz swoją wersję, to podaj nam nazwę banku, który
    to dokonał tej nieuprawnionej wypłaty.

    --
    Krzysztof

  • 32. Data: 2007-09-09 11:27:20
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 09 Sep 2007 11:12:36 -0000, a...@g...com napisał:

    > I znowu pudlo: maszyna dziala non-stop i jest prywatnym proxy : )

    A na którym to porcie działa ten serwer proxy?
    Poza tym zdecyduj się!
    Piszesz z Sopotu, czy z Anglii?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 33. Data: 2007-09-09 11:34:39
    Od: a...@g...com

    On Sep 9, 1:20 pm, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

> [...]
    > wyrażania zbyt pasujący do typowo męskich flame'ów internetowych, jak
    > również umiejętność skonfigurowania firewalla tak, by nie odpowiadał na

    Tak odkrywco-milicjancie: znowu cos znalazles ale znowu troszke pudlo:
    moge byc wlasnie po zmianie plci wiec wybacz, czasem sie myle, a moze
    to tylko literowka. : )

    > Jeśli dalej podtrzymujesz swoją wersję, to podaj nam nazwę banku, który
    > to dokonał tej nieuprawnionej wypłaty.

    Weszycielu sensacji: nazwa banku jest podana od samego poczatku.
    Warto czytac cala tresc..

    Kochany: pewnie chcesz sie zaprosic nawet do sadu, jesli ta sprawa
    faktycznie tam wyladuje?

    Prosze o jeszcze wiecej analiz!

  • 34. Data: 2007-09-09 11:44:44
    Od: a...@g...com

    On Sep 9, 1:27 pm, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > A na którym to porcie działa ten serwer proxy?
> [...]

    Anglii? Kto powiedzial, ze z Anglii? Nie kazdy, kto jest za granica
    musi byc w Anglii - inne kraje tez sa za granica (powaznie).
    Musz Cie zmartwic, jesli chesz awansowac, to chyba nic z tego --
    najprawdopodobniej jednak w drogowce bedzie trzeba zostac : )

    Ale juz wyjasniam: sa kraje, gdzie dostep do internetu jest
    cenzuroway , wiec sa ludzie, ktorzy udostepniaja proxy dostepne tylko
    dla wybranych komputerow zewnetrznych a niedostepne np. dla pseudo-
    scigaczy prawdy. Wiec juz masz nastepna informacje - jest nas wielu i
    oplatamy caly glob, uzywamy satelity. swiatlowody i serwery (nie tylko
    z Sopotu).

    Szerloku: znalezienie jaki to moze byc kraj, pozostawiam jako zadanie
    domowe : ) - jesli sobie nie poradzisz - mow smialo - podpowiem.

  • 35. Data: 2007-09-09 12:03:33
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 09 Sep 2007 11:44:44 -0000, a...@g...com napisał:

> [...]
    > scigaczy prawdy. Wiec juz masz nastepna informacje - jest nas wielu i
    > oplatamy caly glob, uzywamy satelity. swiatlowody i serwery (nie tylko

    Jak na starą ciotkę, to naprawdę nieźle :)
    I jeszcze potrafi postawić prywatny serwer proxy tak, że działa, chociaż
    nie ma otwartych portów! Wręcz Ciotka fenomen!
    A o mnie się nie martw!
    W Inteligo pracują goście, którzy wykażą to samo co ja, a nawet znacznie
    więcej i bez problemu to w sądzie udowodnią.
    Miłej rozmowy z Prokuratorem!

    --
    Krzysztof

  • 36. Data: 2007-09-09 12:51:48
    Od: t...@m...com

    On Sep 9, 2:03 pm, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

> [...]
    > W Inteligo pracują goście, którzy wykażą to samo co ja, a nawet znacznie
    > więcej i bez problemu to w sądzie udowodnią.

    Fe. Znowu nie analizujesz poprawnie:
    po pierwsze: skad to zalozenie o wieku cioci? sa ciotki co maja i po
    25 lat (i niektore tez brode : ) Jesli ciocia jest rownoznaczna u
    ciebie z stara raszpla to (znowu) nie zazdroszcze i zaczynam sie
    domyslac, skad te klopoty z widzeniem ludzi pozytywnie a nie tylko wg
    zasady (parafrazuje): pokazcie mi czlowieka, a znajde na niego
    paragraf. (kto to powiedzial, wiesz chociaz?)
    po nastepne: czytaj, ze jest nas wielu i jedni konfiguruja, inni
    uzywaja. Nie wszyscy Krzysiu siedza sami w domkach : )
    po nastepne: mozna tak ustawic port, ze jest on widoczny jako otwarty
    tylko dla wybranych, u nas jest bodajze taka regulka wpisana w
    firelola: jesli to Krzys - milicjant sie dobija, to lepiej udawac, ze
    jest zamkniete, bo to Krzys i milicjant.

    I juz raczej nie bede dzis pisac, bo nie lubie osob, ktorym wydaje
    sie, ze prokuratorem i kolegami z inteligo - tym faktycznie prawie
    mnie zastraszyles..

    (i tak, adres emailowy jest inny - podejzane, prawda?)

    bi-A

    P.S.pisze to osoba, ktora, jak to Krzysztof (skoniekad zle i
    bezpodstawnie) wydedukowal: niestety nie pisze z Anglii ani z Sopotu,
    nie jest stara, nie musi do uzywania proxy wiedziec, jak sie take cuda
    ustawia, nie ma brody, nie mieszka sama, podaje nazwe banku mimo, ze
    Krzys myslal, ze nie podaje, nie boi sie sadu, bo zadnego paragrafu
    nie popelnila, chce, aby pieniadze byly oddane, itp. itd.)

    P.S. 2 I jak ze znalezieniem kraju z cenzura? Udal sie? Podpowiedz:
    nazwa firmy cenzurujacej: "

  • 37. Data: 2007-09-09 14:59:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    a...@g...com wrote:

    > Pewnie ze beda przyniesione do banku - tylko i wylacznie ze wzgledu na
    > pracownika.

    a tylko i wylacznie dlatego ze tak wypada i jest uczciwie to juz nie ?

  • 38. Data: 2007-09-09 15:00:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ra wrote:

    > a później wszyscy narzekają że banki podchodzą proceduralnie i nic nie
    > można załatwic z panią z okienka

    zgadza się
    po prostu kobinowanie ludzsi powoduje, ze nic sie nie da zalatwic mniej
    proceduralnie.
    po prostu kazdy sie boi ze zostanie oszukany.

  • 39. Data: 2007-09-09 15:05:34
    Od: t...@m...com

    On Sep 9, 4:59 pm, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > a tylko i wylacznie dlatego ze tak wypada i jest uczciwie to juz nie ?

    Ojej, chodzi o to, ze nie dlatego, ze sa na to paragrafy, prokuratura
    i inne sprawy, ktorymi straszyly tutaj osoby..

  • 40. Data: 2007-09-09 15:19:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    t...@m...com wrote:

    > Ojej, chodzi o to, ze nie dlatego, ze sa na to paragrafy, prokuratura
    > i inne sprawy, ktorymi straszyly tutaj osoby..

    nikt nie straszyl tylko informowal co bedzie.
    a jakby zamiast kasjerki w banku stal bankomat, to juz nie byloby
    podstawy do zwrotu pieniedzy, bo przeciez bank nie bedzie mogl obciazyc
    zwrotem bankomatu?