  • 61. Data: 2007-09-10 14:00:29
    Temat: Re: błąd banku: wyplata osobie, ktora nie miala prawa do wyplaty
    Od: ~|_ukasz <lukasz_niespamic_@atra._mnie_.pl>

    Ra pisze:
    > odda ci kasę i nie ściągnie jej od ciotki. Tylko że za to zapłaci
    > kasjerka, i to pewnie sporo zapłaci bo zakładam że nie niekupujesz auta
    > za 100 euro

    Sporo - rzecz względna, a pracownik odpowiada materialnie *do* 3 pensji.
    Zależy jakie to auto.

    Ciotkę już poznaliśmy, ciekawe czy kasjerka jest znajoma?? :>
    Jakby co, to materiał dowodowy będzie na pbb :)

    ~|_,

  • 62. Data: 2007-09-10 14:17:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > A co to znowu za bzdury Witus ?
    > Pieniadze zwroci bank, a czy bedzie dochodzic od kasjerki zalezy od
    > umowy o prace i klientowi to "wisi". Nie wszedzie kasjerki odpowiadaja

    A ja nie powiedziałem, że to bezpośrednio kasjerka odda, tylko że
    końcowym ogniwem będzie kasjerka.
    Nie znam banku, w którym kasjerki nie podpisuja odpowiedzialności
    finansowej.

  • 63. Data: 2007-09-10 16:31:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:

    > A jak oceniasz pomysł ominięcia cenzury internetu poprzez użycie proxy?

    W tym przypadku czy w ogole?
    Bo ze w ogole takie rzeczy sa na porzadku dziennym (np. w Chinach,
    gdzie zreszta uzywa sie wielokrotnych proxy) to chyba jest jasne.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 64. Data: 2007-09-10 19:30:58
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 10 Sep 2007 16:00:29 +0200, ~|_ukasz
    <lukasz_niespamic_@atra._mnie_.pl> wrote:

    >Sporo - rzecz względna, a pracownik odpowiada materialnie *do* 3 pensji.
    >Zależy jakie to auto.

    jeszcze jedno jest do ustalenia: czy kasjerka wiedziała o
    zastrzeżeniu? Przecież mogło być i tak, że ktoś go nie wprowadził do
    systemu.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 65. Data: 2007-09-12 09:57:55
    Od: t...@g...com

    On Sep 10, 9:30 pm, Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:

    > jeszcze jedno jest do ustalenia: czy kasjerka wiedziała o
    > zastrzeżeniu? Przecież mogło być i tak, że ktoś go nie wprowadził do
> [...]

    Witam,

    W systemie zastrzezenie bylo wprowadzone na 100% (jak bylo napisane w
    pierwszym liscie : )

    Co sie dzieje teraz:
    obsluga przekazala sprawe do placowki - ktos ma sie ze mna
    skontaktowac - i tak to juz trwa od piatku - nikt nie dzwoni. Do
    banku ja dzwonie i mam ping-pong od jednej pani do drugiej - kazda
    mowi, ze to nie jej sprawa i odsyla do innej az trafiaja na te, ktorej
    akurat nie ma i telefon sie urywa(!) Obsluga inteligo caly czas mowi:
    czekac trzeba, az zadzwonia.. A pieniedzy nie mam na koncie.