  • 1. Data: 2003-01-12 12:43:05
    Temat: [bgz] wyzsze oplaty, nizsze oprocentowanie
    Od: m...@p...onet.pl

    jakoś zupełnie nie zauważenie przeszła zmiana taryfy opłat i prowizji dokonana
    przez BGZ na początku stycznia, większość ekonomicznych serwisów internetowych
    nie podała dotychczas na ten temat żadnej informacji, nie zostały zmienione
    dane w serwisach opisujących ROR-y; szukałem na grupie jakiś komentarzy na ten
    temat ale nic nie znalazłem, a to dziwne bo integrum był tutaj wielokrotnie
    chwalony za swoje niskie opłaty 3 zł + 1 zł za wyciąg, a do tego token.
    Informacje o zmianie opłat znalazłem w Rzeczpospolitej:

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03010
    9/pieniadze_a_8.html#1

    ale i tam nie ma informacji najważniejszej że osoby korzystające z e-integrum
    będą musiały płacić 5 zł miesięcznie za sporządzenie i wysłanie miesięcznych
    operacji na koncie osobistym (było 1) !!!!
    Obecnie za prowadzenie trzeba zapłacić 4 zł + dobrowolny wyciąg za 5 zł = 9zł

    po zmianie taryfy opłat, ror w BGZ stał się mało atrakcyjny, myśle że osoby
    które chcą/muszą otrzymywać wyciągi znajdą lepszą oferte.

    robson

  • 2. Data: 2003-01-12 13:49:01
    Temat: Re: [bgz] wyzsze oplaty, nizsze oprocentowanie
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    pisalam o tym, ale rzeczywiscie nikt tu nie zareagowal. ja zlikwidowalam u
    nich rachunek, bo wsciekli sie z tymi oplatami.

  • 3. Data: 2003-01-12 17:04:21
    Od: p...@p...onet.pl

    > będą musiały płacić 5 zł miesięcznie za sporządzenie i wysłanie miesięcznych
    > operacji na koncie osobistym (było 1) !!!!
    > Obecnie za prowadzenie trzeba zapłacić 4 zł + dobrowolny wyciąg za 5 zł = 9zł

    a po co Ci papierowy wyciag jesli masz dostep przez www?

  • 4. Data: 2003-01-12 20:27:33
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w

> [...]
    > serwisów internetowych nie podała dotychczas na ten temat żadnej
    > informacji, nie zostały zmienione dane w serwisach opisujących ROR-y;

    W dodatku wprowadzili opłatę za podjęcie pieniędzy z rachunku. Czy jest
    to zgodne z prawem bankowym?

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj