    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bezsens podstawowej funkcjonalnosci KK
    Date: Sat, 23 Feb 2008 00:49:40 +0100

    "MarekZ" fpnkof$9kv$...@n...news.tpi.pl

    > Coś słabo szukałeś.

    Chyba tak. Już znalazłem.
    Biorą 5 złotych, jeśli nie ma w miesiącu bezgotówkowych na minimum 100 złotych.
    Dla mnie to pachnie przepychankami, których nie lubię. :) Ale może nie jest tam źle.
    :)
    100 złotych nie wydać jest raczej ciężko, ale po co mi o tym pamiętać. :) Jeszcze
    gdyby
    to uśrednili za kilka miesięcy...

    > W sensie, że się spóźnisz ze spłatą? Ja przelewy powrotne wpisuję od razu po
    > wygenerowaniu się wyciągu z datami przyszłymi. Więc nie ma możliwości żeby
    > przelew się nie wykonał w terminie.

    Ja, z Polbanku raczej nie mogę sobie na to pozwolić, bo jednak przelewy
    chodzą tam tak sobie. :) Na szczęście raczej pamiętam bez problemów
    o płatnościach, choć to nie ten sam komfort. :)

    Pół roku temu chciałem to wszystko poustawiać tak, aby spłacało się samo,
    ale okazało się, że to utopia. :) Miałem mieć cztery karty i każdą płacić
    tylko przez tydzień. Szybko ugrzęzłem w ubezpieczeniach :) i w chwilowych
    trudnościach z przelewaniem. Trzy karty chcę zlikwidować; dwie pozostają,
    z tego jedna (w Citi) moja i jedna (w WBK) dodatkowa. :)

    > Z ING wszędzie gdzie istnieje procedura przenosinowa.

    > Z Sygmy zapewne nigdzie albo do niewielu banków podobnej klasy.

    A co to ,,podobnej klasy''? :) Dziadowska? :)

    > Z Lukasa najprawdopodobniej prawie wszędzie, do ING na pewno nie nie, Rajfi
    > i BPH mogą kręcić nosem, ogólnie te banki uważające się za "lepsze".

    W Rajfim to nawet chcieli, ale że z Lukasem były trudności i niejasności,
    więc chciałem najpierw wszystko w Lukas wyjaśnić. :) I Rajfi, i BPH jest
    raczej daleko ode mnie (daleko -- w sensie ,,nie po drodze'', chyba że
    będę znowu jeździł nad zalew, a w tym roku raczej ;) zamierzałem pojechać
    gdzieś dalej) ale może wizyty w banku nie są tam męczące.

    > Z niewydawaniem niczego kartami jest taki problem, że niektóre banki
    > nie przysyłają wtedy wyciagów (np. ING, Rajfi). Sygma przysyła. :-)

    > Nigdy nie próbowalem przenosić z zerowymi wyciągami, ale jeśli są to myślę,
    > że da się bez problemu.

    Jakieś są. Mogliby przenieść wszystkie trzy na jedną. Razem na tamtych
    kartach jest raptem 2100 złotych limitu, więc majątek. ;)

    -=-

    Może wkrótce odwiedzę BPH, Getin i Rafiego. :)
    Dzięki. :)

    --