    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bezsens podstawowej funkcjonalnosci KK
    Date: Fri, 22 Feb 2008 23:41:37 +0100

    "MarekZ" fpncpt$gll$...@a...news.tpi.pl

    > To jest taki bank, z serii tych o charakterze hipermarketowym. Zielony
    > kolor, "wystarczy wejść", Fąfel i te klimaty. Przelewanie nic nie kosztuje,
    > choć operację można wykonać tylko w oddziale, nie da się przez internet jak
    > w Citi i BZWBK.

    To to http://www.getinbank.pl/ czy coś innego?
    Bo na tamtej stronie o kartach nie znalazłem nic.

    > Jednej karty z takim limitem na pewno nie. Natomiast kilka kart
    > z sumarycznym takim limitem raczej bez problemu, choć niekoniecznie
    > na raz czy w ciągu jednego miesiąca. Granica leży sporo wyżej.

    Ale trzeba wręcz stać się niewolnikiem tych kart. :)

    Na dodatek jedno przeciągnięcie może odebrać półroczny zysk. :)

    Do jakich banków można przenieść karty z Lukas, Sygmy i ING Śląskiego?
    I czy można przenieść karty, którymi się od kilku miesięcy nie wydawało pieniędzy?

    --