    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bezsens podstawowej funkcjonalnosci KK
    Date: Wed, 20 Feb 2008 14:08:27 +0000 (UTC)

    Dnia 20.02.2008 MarekZ <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał/a:
    > zabezpieczony i wymaga znacznie więcej "zachodu"). Natomiast co do ciężkiego
    > pracowania od rana do wieczora przez ludzi z wysokimi limitami, to się
    > raczej nie zgodzę. Raczej bym wręcz stawiał na ujemną korelację dla tych
    > zmiennych.

    Ujemna korelacja to brak korelacji, czy zależność odwrotna? ;)

    Wiesz, możliwe, nie znam wielu majętnych ludzi. Jednak wszyscy majętni,
    których znam, pracują ciężko i bardzo ciężko. Kilku przedsiębiorcow, radca
    prawny... Wszyscy dymają od rana do nocy. Znam też komornika i on, o
    dziwo, też bardzo dużo pracuje, chyba najwięcej z nich wszystkich. :)
    Oczywiście oni wszyscy też mają chwile poza pracą, ale charakterystyczne
    jest to, że starają się wtedy jak najściślej oderwać od tematu pracy i
    zarabiania. Te krótkie chwile na posiedzenie z rodziną czy pogrillowanie ze
    znajomymi są dla nich dużo cenniejsze, niż 1000 zł, jaki wykręcą przez rok
    kiwania banku.

    Oczywiście jestem świadomy istnienia grupy społecznej rentierów lub prawie
    rentierów (np. przedsiębiorców, którzy ograniczają się już do pobieżnego
    nadzoru firmy). Może nie doceniam jej liczebności... Nie wiem.
    --
    Samotnik