  • Data: 2008-02-20 14:20:27
    Temat: Re: bezsens podstawowej funkcjonalnosci KK
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnfrod0d.hs5.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    > Ujemna korelacja to brak korelacji, czy zależność odwrotna? ;)

    Ujemna korelacja to zalezność odwrotna, a nie brak zależności czyli brak
    korelacji. Naprawde uważam, że tutaj występuje dość silna ujemna korelacja.
    ;-]

> [...]
    > których znam, pracują ciężko i bardzo ciężko. Kilku przedsiębiorcow, radca
    > prawny... Wszyscy dymają od rana do nocy. Znam też komornika i on, o
    > dziwo, też bardzo dużo pracuje, chyba najwięcej z nich wszystkich. :)
    > Oczywiście oni wszyscy też mają chwile poza pracą, ale charakterystyczne
    > jest to, że starają się wtedy jak najściślej oderwać od tematu pracy i
    > zarabiania. Te krótkie chwile na posiedzenie z rodziną czy pogrillowanie
    > ze
    > znajomymi są dla nich dużo cenniejsze, niż 1000 zł, jaki wykręcą przez rok

    Ale tutaj opisujesz ludzi nie tyle z wysokimi limitami, tylko ludzi o
    wysokich dochodach. Absolutnie nie są to grupy tożsame.

    Znam wiele osób, których opodatkowane dochody (a także co znacznie
    ważniejsze rzeczywiste dochody) są znacznie wyższe od moich, i które
    zadowalają się jedną czy dwiema KK z łącznym limitem poniżej 100k. Po prostu
    ich to "nie kręci" i tyle.

    Myślę, że naprawdę wysokie sumaryczne limity ma grupa "hobbystów" i
    "kolekcjonerów" oraz być może posiadacze kart z najwyższego segmentu, typu
    Centurion czy Infinite albo World Signia i innych wynalazków, o których
    nawet nie słyszałem. Wyłączając posiadaczy tego najwyższego segmentu kart,
    myślę, że zdecydowanie przeważają hobbyści, a nie osoby o bardzo wysokich
    dochodach.

    marekz