    From: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bezsens podstawowej funkcjonalnosci KK
    Date: Wed, 20 Feb 2008 11:54:02 +0100

    news:fpfq45$4ov$1@inews.gazeta.pl...

    > Widzę, banki zrobiły ci niezłą wodę z mózgu jak debetówka jest lepsza od
    > krdytowej. Napisz jeszcze, że koniecznie tylko pinem.

    Chyba nie rozumiesz co napisałem, przeczytaj jeszcze raz. Skąd Ci się tutaj
    PIN wziął i lepszość debetowej od kredytowej, oprócz ogólnego wzburzenia?

    > No to po cholere przelewać na parę dni? Dla zabawy?
    > Karta to narzędzie płatności a nie źródło pieniędzy.

    Nie na parę dni tylko na ponad 50 dni w jednym cyklu, czyli na około 300 dni
    w roku w 6 cyklach. A po co? Dla zysku z odsetek. Czy teraz jest to bardziej
    zrozumiałe?

    Jeśli masz ochotę wierzyć bankom, że karta to narzędzie płatności a nie
    potencjalne źródło środków, bo tak w ulotkach napisali, to naturalnie Twoje
    prawo i w ogóle to taka wiara jest korzystna dla osób wykorzystujących KK
    jako źródło bezkosztowych kredytów. Gdyby bowiem było ich zbyt wielu,
    zapewne ta droga zostałaby zamknięta lub co najmniej silnie ograniczona.

    marekz