  • 1. Data: 2008-05-13 17:15:34
    Temat: bezplatne wyciaganie pieniedzy z bankomatow za granica
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    czy ktorys bank oferuje bezplatne wyjmowanie gotowki z bankomatow za
    granica? gotowka bedzie w eur, wiec albo w tej walucie konto, albo po
    jakims dobrym kursie. wymagany jest brak jakichkolwiek oplat za
    prowadzenie rachunku i wyrobienie karty.

    wbk mial taka mozliwosc do konca marca, wiec teraz szukam jakiegos
    zamiennika.

  • 2. Data: 2008-05-13 17:38:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Sarpedon" <f...@b...cy> wrote in message
> [...]
    > prowadzenie rachunku i wyrobienie karty.
    >
    > wbk mial taka mozliwosc do konca marca, wiec teraz szukam jakiegos

    A gdzie juz szukales?

    MK

  • 3. Data: 2008-05-13 17:39:09
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Sarpedon pisze:
> [...]
    > prowadzenie rachunku i wyrobienie karty.
    >
    > wbk mial taka mozliwosc do konca marca, wiec teraz szukam jakiegos

    mBank - konto, karta, wypłaty za granicą za darmo.

    Karta rozliczana w EUR, więc nie ma przewalutowania za wyjątkiem
    PLN->EUR wg kursów BRE Banku.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 4. Data: 2008-05-16 18:32:46
    Od: "miserlou" <m...@g...pl>

    Sarpedon <f...@b...cy> napisał(a):

> [...]
    > prowadzenie rachunku i wyrobienie karty.
    >
    > wbk mial taka mozliwosc do konca marca, wiec teraz szukam jakiegos

    to chyba o to chodzi:
    http://bank.pox.pl/mbank/ekonto.html

  • 5. Data: 2008-05-17 10:00:41
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości
> [...]

    (...)
    > wymagany jest brak jakichkolwiek oplat za prowadzenie rachunku i
    > wyrobienie karty.
    (...)

    Czyli ograniczasz pytanie do dwóch czy trzech banków w Polsce, co może w
    sumie wyjść drożej.

    Nie lepiej zapytać, jak zrobić, żeby wyszło najtaniej?

    k.

  • 6. Data: 2008-05-26 08:38:06
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:g0ma5f$bs4$1@news.interia.pl...

    > Czyli ograniczasz pytanie do dwóch czy trzech banków w Polsce, co może w
    > sumie wyjść drożej.
    >
    > Nie lepiej zapytać, jak zrobić, żeby wyszło najtaniej?

    mBank i ekonto.
    Pare dni temu wypłacałem i transakcja juz jest rozliczona. 1 Euro wyszło
    mnie jakoś 3,46zł.
    Mlinka twierdzi iż do wypłaty doliczana jest prowizja za przewalutowanie w
    wysokości 2% wypłacanej kwoty.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski