  • 1. Data: 2008-05-13 14:12:07
    Temat: PekaoFirma24i problem z SMSami
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    Witam,

    Jako zmigrowany nieszczęśnik walczę z systemem informatycznym Pekao.
    Wszystko było w porządku, dopóki nie dodano haseł SMS. Po naciśnięciu
    przycisku hasło przychodzi na telefon, aczkolwiek wyświetla mi się
    strona o przerwie technicznej (tak już od wczoraj jest, więc to chyba
    nie o to chodzi). Mogę się cofnąć do poprzedniej strony i wpisać hasło,
    ale wtedy dostaję informację o braku poprawnego hasła. Żeby było
    śmieszniej mogę to obejść, dodając kontrahenta do listy zaufanych - tam
    otrzymane na komórkę hasło jest jak najbardziej akceptowane. Ktoś
    jeszcze się z takim czymś spotkał?

    Pozdrawiam,
    Arkadiusz Dymek

  • 2. Data: 2008-05-15 11:12:57
    Temat: Re: PekaoFirma24i problem z SMSami
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    Arkadiusz Dymek wrote:

> [...]
    > śmieszniej mogę to obejść, dodając kontrahenta do listy zaufanych - tam
    > otrzymane na komórkę hasło jest jak najbardziej akceptowane. Ktoś

    Ja mam to samo - od końca marca nie mogę robić przelewów z linuksa. Pomocy
    ze strony banku nie ma. Jeszcze tylko kilka miesięcy muszę korzystać
    z 'usług" tego banku.