  • 1. Data: 2008-05-13 11:13:26
    Temat: Windykacja, windykator i "niestandardowe" metody inkasa.
    Od: "August Brzozowski" <a...@o...tk>

    Witam,

    mam problem, bo mam dług :(
    Kłopot polega na tym, że nie spłaciłem na czas (z powodów obiektywnych, a
    nie z premedytacją) karty kredytowej... Teraz doszedł drugi kłopot -
    windykacja, a raczej Pan Windykator, który przedstawia się jako mecenas
    Iksiński z firmy Ygrek (dużej i renomowanej).

    Otóż rzeczony mecenas celuje w rozmowach ze mną w obfitym używaniu
    sformułowań typu:
    "zachowuje się Pan jak gówniarz", "znowu bedzie mi tu pan jęczał i
    piszczał", "...czeka pan z wywalonym jęzorem na kasę, tak?" i wiele innych
    perełek. Ponadto stosuje cały arsenał złośliwości i sarkazmu a jego ton
    głosu i sposób artykułowania, eufemistycznie można nazwać "skrajnie
    nieuprzejmym".

    Dodam, że moja postawa wobec całej sytuacji zadłużenia jest pokorna i
    ugodowa. Jednak w obliczu tego typu traktowania "coś się we mnie dzieje" i
    mam w związku z tym coraz mniejszą ochotę na podporządkowywanie się rygorom
    spłaty.

    Ja oczywiście rozumiem, że Pan Windykator robi swoją robotę, której
    elementem jest m.in. doprowadzenie mnie do stanu, w którym dla świętego
    spokoju chociażby, jak naprędzej ureguluję zaległość. Ale jego metody
    wywołują akurat u mnie skutek odwrotny. Windykator z góry ocenia, że ma do
    czynienia z prostakiem, którego trzeba poszczuć i obsobaczyć i bez dania
    racji jedzie po mnie jak po łysej kobyle...

    Może ktoś z Was ma podobne doświadczenia i wie jak sobie poradzić z taką
    osobą? Oczywiście najlepszym "lekarstwem" na tę sytuację jest jak
    najszybciej spłacić zadłużenie... ale jeżeli się nie zanosi na
    natychmiastowe uregulowanie przeze mnie długu, to czy jestem skazany na
    podwójny problem: dług i radośnie odreagowujący sobie na mnie swoje
    frustracje wyndykator?

    August

  • 2. Data: 2008-05-13 19:45:33
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "August Brzozowski" <a...@o...tk> napisał w wiadomości
> [...]
    > natychmiastowe uregulowanie przeze mnie długu, to czy jestem skazany na
    > podwójny problem: dług i radośnie odreagowujący sobie na mnie swoje

    Powtórzę za kolegą @krzysztofsf, bo się wątek zerwał:
    Poinformuj gościa na wstepie, ze wszystkie rozmowy sa nagrywane i jesli nie
    wyraza zgody, wystarczy, ze odlozy sluchawke.
    Sposoby, których ten gościu używa, są obraźliwe i możesz zagrozić
    wniesieniem powództwa do sądu. Z sarkazmem stwierdzając, że odszkodowanie
    przyda się do spłacenia kredytu.
    A w ogóle po co z nim rozmawiasz? Rozłączaj się usłyszysz jego głos. Nękanie
    telefoniczne też jest karalne.

    pzdr.
    k.

  • 3. Data: 2008-05-13 20:09:05
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > przyda się do spłacenia kredytu.
    > A w ogóle po co z nim rozmawiasz? Rozłączaj się usłyszysz jego głos.

    powiedz kolesiowi, ze nie masz zadnej przyjemnosci ze sluchania jego i
    rozmowa jest zupelnie bezproduktywna
    oraz ze bedziesz reagowal tylko na korespondencje pisemna = listy polecone i
    wszelkie ustalenie odnosnie splaty zadluzenia
    beda uzgadniane wlasnie tą drogą

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-05-14 09:50:46
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Dla takich przydaje się komórkowy numer "Zbieraj minuty".
    Dzwoni, odbierasz, mówisz powoli, prosisz o powtórzenie itp. itd.
    JaC

    -----