    From: Marcin F <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bezpieczeństwo a' la Inteligo - tp mit :-(
    Date: Wed, 03 Apr 2002 18:25:25 +0200

    pablos wrote:

    > 1. na to już za późno

    niekoniecznie, nikt nie widzial tych kart

    > 2. skąd wiesz że nie próbował

    hmmm.. nie wiem, moze ten watek na p.b.b to pierwsze ostrzezenie dla
    inteligo ;)

    > 3. banki to takie dożarte instytucje że prędzej wydadzą milion na proces z
    > Tobą niż dadzą Ci dobrowolnie 100 000 zł

    chyba ze ryzyko podwazenia bezpieczenstwa banku internetowego wyda sie
    wazniejsze
    niz proces, sporo potencjalnych klientow nadal nie ufa dostepowi do
    konta przez internet,
    nawet krotka wzmianka w mediach moze spowodowac konkretne straty
    finansowe dla banku

    > 4. no i takie coś to się szantaż nazywa

    premia dla lojalnego klienta ktory dziala w interesie banku? ;)))