  • Data: 2002-04-03 19:19:04
    Temat: Re: bezpieczeństwo a' la Inteligo - tp mit :-(
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    powiem wam, ze ja w rozne cuda moge uwierzyc
    W grudniu wyslalem SMSa do Ideii (a co mam ich kurde kryc) po IDEA WAPARK
    SMS.
    Przyszedl sobie poczta, zarejestrowalem na swoj samochod i ekstra dzialalo.
    W miedzyczasie dorejestrowalem na swoj numer telefonu drugi identyfikator na
    inny samochod (bylej juz ;) dziewczyny). Zeby z niego korzystac trzeba bylo
    wyslac P + numer jej identyfikatora
    Wszystko bylo spoko, az do dzisiaj.
    Okazalo sie, ze moj glowny identyfikator - ten ktory rejestrowalem jako
    pierwszy i uzywalem od grudnia najnormalniej... zniknal z systemu.
    Nie ma go. Nigdy nie bylo samochodu o takiej rejestracji w ich systemie a
    numer identyfikatora jeszcze nie byl rejestrowany.
    Bo tak twierdza technicy!!! I to ja sie myle i 3 rozne infolinki zaczynaly
    mi wmawiac, ze ja sie pomylilem i tak dalej.

    Zadna nie chciala slyszec ze ja uzywalem normalnie tego od grudnia i
    dzialalo, bo w ich systemie nie ma sladu nawet tego... Czyli ja pieprze
    smuty.

    Napisalem reklamacje, zobaczymy co z tego wyniknie - drugi raz ich
    niezawodny system spieprzyl sie - poprzendim razem polecenie zaplaty -
    zgonili na bank. Teraz- chyba zaczna twierdzic ze ja zglupialem i zwidy
    mialem a to co za szyba siedzialo prawie 4 miesiace to pestka.

    Mialem dwa identyfikatory ostal mi sie jeden... Ciekawe jak to wytlumacza...

    Przypomina mi sie "rok 1984"