  • 11. Data: 2012-02-14 08:22:30
    Temat: Re: bez Belki - ostatnia szansa
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 14 Lut, 07:44, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > Nadal bez zmian. Tylko obecnie jeden bezpłatny przelew w miesiącu.

    Wcześniej też tak było. Nie mylmy "mocno oszczędzających" z
    "oszczędzającymi"

  • 12. Data: 2012-02-14 08:45:29
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 00:22:30 -0800, eisenberg napisał(a):

    > Wcześniej też tak było. Nie mylmy "mocno oszczędzających" z
    > "oszczędzającymi"

    Była dowolna ilość bezpłatnych przelewów z mocno oszczędzającego na
    własne rachunki. Od 1 lutego jest tylko jeden bezpłatny.

  • 13. Data: 2012-02-14 09:39:31
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Waldek <m...@n...dam> wrote on 2012-02-13_23:27

    o-katolikow-nie-placcie-podatkow-na-tych-ktorzy-nisz
    cza-kosciol-i-polske_227231.html

    > Ja nie kumam co kto odbiera - skoro wczesniej nie dal :D

    > wiec skoro na multipleksie tez ma nie byc, to IMHO nikt tu nic nie
    > daje ani nie odbiera

    Nie rozumiesz ?!? ;-)
    Niektórzy, jak się im nie da, uważają, że się im odbiera...

    witrak()

  • 14. Data: 2012-02-14 14:22:01
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-02-14 10:39, witrak() pisze:

    > Nie rozumiesz ?!? ;-)
    > Niektórzy, jak się im nie da, uważają, że się im odbiera...

    Jak się 15 lat temu państwo umówiło z jakimś-tam strażakiem, górnikiem
    czy innym gliniarzem, że za 15 lat będzie mu dawać do śmierci za nic, po
    czym pokazuje mu gest Kozakiewicza, to coś zabrało, czy tylko nie daje?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 15. Data: 2012-02-14 16:05:34
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    maruda <m...@n...com> wrote on 2012-02-14_15:22

> [...]
    > górnikiem czy innym gliniarzem, że za 15 lat będzie mu dawać do
    > śmierci za nic, po czym pokazuje mu gest Kozakiewicza, to coś

    Znasz tego strażaka, górnika, gliniarza ?

    Nie ? No to nie marudź...

    witrak()

  • 16. Data: 2012-02-14 17:55:42
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2012-02-14 17:05, witrak() pisze:
    > Znasz tego strażaka, górnika, gliniarza ?

    Znam... wielu nauczycieli, a im odebrano prawo do przejścia na emeryturę
    po 30 latach pracy. Wkrótce po reformie Tuska 65-letnia nauczycielka wfu
    będzie dzieciom pokazywać jak się skacze przez kozła, skrzynię czy robi
    fikołki.

  • 17. Data: 2012-02-14 18:07:55
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Szymon <...@w...pl> wrote on 2012-02-14_18:55

> [...]
    > emeryturę po 30 latach pracy. Wkrótce po reformie Tuska 65-letnia
    > nauczycielka wfu będzie dzieciom pokazywać jak się skacze przez

    O to nie pytałem. Szło mi o strażaka, gliniarza i górnika -
    znajomych Tego Marudy.

    A poza tym: Czy *Ty* mowisz, że dotyczy to mianowanych nauczycieli
    obecnie pracujących ?

    Bo jeśli orientuję się, to podobnie jak Ten Maruda piszecie o
    hipotetycznych sytuacjach, które nowych pracowników i nastąpią za
    ...naście lat.

    witrak()

  • 18. Data: 2012-02-14 18:22:10
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2012-02-14 19:07, witrak() pisze:

    > A poza tym: Czy *Ty* mowisz, że dotyczy to mianowanych nauczycieli
    > obecnie pracujących ?

    nauczycieli dotyczy

    > Bo jeśli orientuję się, to podobnie jak Ten Maruda piszecie o
    > hipotetycznych sytuacjach, które nowych pracowników i nastąpią za
    > ...naście lat.

    pomyliło Ci się z policją

  • 19. Data: 2012-02-14 18:24:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/14/2012 11:55 AM, Szymon wrote:

> [...]
    > po 30 latach pracy. Wkrótce po reformie Tuska 65-letnia nauczycielka wfu
    > będzie dzieciom pokazywać jak się skacze przez kozła, skrzynię czy robi

    Wiesz, ja jestem akurat przeciw z innego powodu.
    Nie widzę 65-letnich nauczycieli dających sobie radę z rozpuszczoną
    bandą w naszych realiach.

    Co do wf, to akurat rozwiązanie problemu widziałem na własne oczy.
    Lekcje prowadzi dwóch nauczycieli. To co wymaga sprawnosci i pokazania
    na poczatek prowadzi jeden nauczyciel, drugi ma grupę, którą potem tylko
    nadzoruje.
    Fantastyczna sprawa, bo nauczyciel nie musi mieć oczu dookoła głowy,
    żeby mieć pewność czy akurat ktoś sobie łba nie skręca.

    Owszem nauczyciele mogą pracować do tego wieku, bo tak sie praktykuje,
    ale wowczas albo są nauczycielami, którzy prowadzą zajęcia dodatkowe, na
    ktore przychodzą ci zainteresowani, albo dostają doraźne zastępstwa albo
    są drugim nauczycielem w klasie. Tylko, że to jeszcze nie u nas.

    Tyle, że to kosztuje więcej, a nie mniej, a zdaje sie nie o to chodzi.
    Po za tym wydłużenie pracy automatycznie wytnie wszystkie wolne miejsca
    pracy i zamiast starych na emeryturze, bedziemy mieli młodych
    dramatycznie szukających zwalniającej się posadki.

  • 20. Data: 2012-02-14 18:40:54
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-02-14 17:05, witrak() pisze:

    > Znasz tego strażaka, górnika, gliniarza ?
    >
    > Nie ? No to nie marudź...
    >
    > witrak()

    Znam. Jednym z takowych nawet jestem. Muszę Ci podziękować, bo właśnie
    pierwszy raz użyłem KF. Bye.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda