  • 1. Data: 2005-08-09 19:17:34
    Temat: bepehahaha [?] karta pod kaucj
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    Dzisiaj dzwoniła do mnie Pani z BPH oferując mi kartę Bursztynową, z
    wystarczającym dla mnie limitem, ale... jak już miałbym brać u nich kartę,
    to najlepiej BPH Premium Club - punkty i za paliwo (Statoil) i za płacenie.
    Tylko żeby otrzymać kartę PC............ musiałbym zrobić 200% limitu kaucji
    lub 110% lokaty :>

    Jutro ma oddzwonić do mnie, bo dzisiaj nie miałem czasu na dogłębne
    studiowanie oferty przez telefon. Dlatego wolę spytać większych fachowców ;)

    Czy te warunki (kaucja/lokata) są korzystne? Czy ta lokata jest jakoś
    oprocentowana? Ktoś korzysta z tego rozwiązania? Proszę o informacje.

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 2. Data: 2005-08-09 20:10:51
    Temat: Re: bepehahaha [?] karta pod kaucj
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Kubiczek napisał(a):

    > Czy te warunki (kaucja/lokata) są korzystne? Czy ta lokata jest jakoś
    > oprocentowana? Ktoś korzysta z tego rozwiązania? Proszę o informacje.

    Nie sa, bo lokata pewnie na marny procent (teraz wszedzie jest marny). A
    jak masz pieniedzy na 200% kaucji to nie potrzebujesz KK.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-08-10 07:35:11
    Od: "gg" <np osoba@microsoft.com.pl>

    Użytkownik "Marcin Kubiczek" <u...@h...com> napisał w
    wiadomości news:ddavgn$k9i$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > płacenie.
    > Tylko żeby otrzymać kartę PC............ musiałbym zrobić 200% limitu

    Tak, to super oferta. pożycz im 11k pln a oni łaskawie Ci skredytują do
    10kpln na 51dni GP. A jak sie walniesz w spłacie to ci przywalą domiar.
    Buahahahahaha.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2005-08-10 07:54:12
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > wystarczającym dla mnie limitem, ale... jak już miałbym brać u nich kartę,
    > to najlepiej BPH Premium Club - punkty i za paliwo (Statoil) i za

    Istnieje też płaska karta Premium Club (Mastercard Electronic) z limitem do
    3000zł (taka Bursztynowa z naliczaniem punktów) - poproś o taką kartę.
    Powinno załatwiń problem z kaucja.

    > Tylko żeby otrzymać kartę PC............ musiałbym zrobić 200% limitu
    > kaucji
    > lub 110% lokaty :>

    Odwrotnie - 110% kaucji lub 200% blokady lokaty

    > Jutro ma oddzwonić do mnie, bo dzisiaj nie miałem czasu na dogłębne
    > studiowanie oferty przez telefon. Dlatego wolę spytać większych fachowców
    > ;)

    Przestudiuj TOiP cobyś później nie pisał że pobrali opłatę o której nie
    wiedziałes.
    http://www.bph.pl/res/docs/det/1230pdf.pdf

    A regulamin masz tu
    http://www.kartykredytowe.pl/files/dokumenty/regulam
    in_kart_4.pdf

    > Czy te warunki (kaucja/lokata) są korzystne? Czy ta lokata jest jakoś
    > oprocentowana? Ktoś korzysta z tego rozwiązania? Proszę o informacje.

    Czy to kaucja czy lokata oprocentowanie jest takie same.
    http://www.bph.pl/pl/narzedzia/oprocentowania/klienc
    i_indywidualni/produkty

    Darek

  • 5. Data: 2005-08-10 07:54:54
    Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl>

    Lokata 110% zabezpieczająca spłatę kredytu to standardowa procedura w
    wypadku gdy bank inaczej nie wydałby karty kredytowej bo nie spełnione
    zostały warunki bezpieczeństwa. Na przykład wtedy gdy możesz zostać
    powołany do wojska.

  • 6. Data: 2005-08-10 09:58:43
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    Akurat to mi nie grozi, posiadam kat. D :)

    Zresztą karta ma być wydana - wg. informacji BPH-Linki - na podstawie
    wpływów.

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------

  • 7. Data: 2005-08-10 10:03:20
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

[...]

    Chyba właśnie chodziło jej o to że ma być PC, bo zwykłą Bursztynową to mogę
    od ręki dostać, ale jak ma być PC to lokata/kaucja.

    :
[...]

    Jeszcze się dzisiaj dowiem.

    :
    : >
    : > Jutro ma oddzwonić do mnie, bo dzisiaj nie miałem czasu na dogłębne
    : > studiowanie oferty przez telefon. Dlatego wolę spytać większych
    fachowców
    : > ;)
    : >
    :
[...]

    To w pierwszej kolejności zrobiłem ;)

    :
[...]

    Standartowe oprocentowanie, nieważne czy to lokata pod kartę czy zwykła
    lokata?

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------

  • 8. Data: 2005-08-10 11:05:03
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Chyba właśnie chodziło jej o to że ma być PC, bo zwykłą Bursztynową to
    > mogę
    > od ręki dostać, ale jak ma być PC to lokata/kaucja.

    Nie widze zwiazku z żądaniem zabezpieczenia kaucją od tego czy karta jest z
    programem PC czy bez.
    Chyba że chcą ci podarować kartę PC Silver ?

    > Standartowe oprocentowanie, nieważne czy to lokata pod kartę czy zwykła
    > lokata?

    Tak, nie jest to ważne.

    Darek

  • 9. Data: 2005-08-10 18:12:53
    Od: "some1" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Czy te warunki (kaucja/lokata) są korzystne? Czy ta lokata jest jakoś
    > oprocentowana? Ktoś korzysta z tego rozwiązania? Proszę o informacje.

    dokladnie posiadam takie triko o jakie dopytujesz. Mam bursztynka nie
    posiadajac zadnych wplywow comiesiecznych. Zeby go otrzymac musialem
    zalozyc lokate w stosunku 2:1 lokata / limit na karcie . Lokata nie
    jest widoczna z systemu sezam. Mozna sobie o nia dopytac ( o saldo ) w
    kazdym oddziale..Jest celowo "ukryta" zeby user sobie nie mogl zerwac
    lokatki czy cos.. oprocentowana jest tak jak normalna lokata w okreslonym
    przedziale progowym. W momencie gdy wpadne na pomysl olania bursztynka to
    oczywiscie jakies tam standardowe rozwiazanie umowy o kk itd... i na moje
    konto wraca moja "lokata / kaucja" plus odsetki ktore tam sie nastukawszy
    za okres lezakowania. Mam bursztynka dobre 3 lata chyba albo i dluzej..
    od samego poczatku wlasnie na takiej zasadzie "uruchomionego".

    Nie wiem o jakich Ty kartach piszesz te cluby i paliwo..to jakies nowe
    produkty ?
    nie do konca tez rozumiem o czym ty piszesz 200 % limitu lub 110%
    lokaty. ?

    pzdr.

  • 10. Data: 2005-08-10 18:22:33
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    : Nie wiem o jakich Ty kartach piszesz te cluby i paliwo..to jakies nowe
    : produkty ?
    : nie do konca tez rozumiem o czym ty piszesz 200 % limitu lub 110%
    : lokaty. ?

    jeżeli nie jesteś w stanie spełnić warunków otrzymania karty, możesz założyć
    lokatę na kwotę 200% wnioskowanego limitu lub wpłacić kaucję na kwotę 110%
    wnioskowanego limitu ;)

    a karta Premium Club BPH to połączenie karty kredytowe BPH z kartą programu
    Premium Club - poczytaj na www.premiumclub.pl :)

    --

    pozdrawiam,
    mk