    From: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bepehahaha [?] karta pod kaucj
    Date: Wed, 10 Aug 2005 09:54:12 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@zagorze.smstv.pl

    > Dzisiaj dzwoniła do mnie Pani z BPH oferując mi kartę Bursztynową, z
    > wystarczającym dla mnie limitem, ale... jak już miałbym brać u nich kartę,
    > to najlepiej BPH Premium Club - punkty i za paliwo (Statoil) i za
    > płacenie.

    Istnieje też płaska karta Premium Club (Mastercard Electronic) z limitem do
    3000zł (taka Bursztynowa z naliczaniem punktów) - poproś o taką kartę.
    Powinno załatwiń problem z kaucja.

    > Tylko żeby otrzymać kartę PC............ musiałbym zrobić 200% limitu
    > kaucji
    > lub 110% lokaty :>

    Odwrotnie - 110% kaucji lub 200% blokady lokaty

    > Jutro ma oddzwonić do mnie, bo dzisiaj nie miałem czasu na dogłębne
    > studiowanie oferty przez telefon. Dlatego wolę spytać większych fachowców
    > ;)

    Przestudiuj TOiP cobyś później nie pisał że pobrali opłatę o której nie
    wiedziałes.
    http://www.bph.pl/res/docs/det/1230pdf.pdf

    A regulamin masz tu
    http://www.kartykredytowe.pl/files/dokumenty/regulam
    in_kart_4.pdf

    > Czy te warunki (kaucja/lokata) są korzystne? Czy ta lokata jest jakoś
    > oprocentowana? Ktoś korzysta z tego rozwiązania? Proszę o informacje.

    Czy to kaucja czy lokata oprocentowanie jest takie same.
    http://www.bph.pl/pl/narzedzia/oprocentowania/klienc
    i_indywidualni/produkty

    Darek