  • Data: 2006-09-25 21:15:00
    Temat: Re: bankomaty z domyślnymi hasłami
    Od: "therminator" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakiej by nie założyć obudowy - w większości urządzeń są procesory znanych
    producentów i płyty na znanych chipsetach.
    To że jest PC w jakimś sprzęcie i jest to sprzęt "owiany mgłą tajemniczości"
    nie oznacza, że mając władze nad PC można zrobić wszystko.
    Tak jest głownie w filmach o chacherach (nie mylić z Hackerami).

    > Byłem niedawno świadkiem, jak dwóch uzbrojonych osobników rozliczało i
    > wymieniało kasetki w bankomacie Euronetu w jednym z oddziałów Lukas Bank.
    > W miejsce na kartę bankomatową wprowadzili specjalną kartę serwisową, po
    > czym mogli sterować bankomatem przy pomocy klawiatury tej, z której na
    > codzien korzystają klienci. Każda operacja wiązała się z wprowadzeniem
    > odpowiedniego kodu serwisowego, których listę miał w notatniku.

    To nie były kody serwisowe, tylko rozliczenie bankomatu.
    I tak powstają mity ;)

    Pozdrawiam
    T.