  • Data: 2006-09-24 09:31:08
    Temat: Re: bankomaty z domyślnymi hasłami
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem jak w Stanach ale w Polsce widziałem jak serwis obsługuje bankomat
    > "od tyłu" - w opakowaniu bankomatu znajduje się zykły PC ze zwykła klawiaturą
    > i w ten sposób można go obsługiwać.
    > Aczkolwiek......

    Byłem niedawno świadkiem, jak dwóch uzbrojonych osobników rozliczało i
    wymieniało kasetki w bankomacie Euronetu w jednym z oddziałów Lukas Bank. W
    miejsce na kartę bankomatową wprowadzili specjalną kartę serwisową, po czym
    mogli sterować bankomatem przy pomocy klawiatury tej, z której na codzien
    korzystają klienci. Każda operacja wiązała się z wprowadzeniem odpowiedniego
    kodu serwisowego, których listę miał w notatniku.