  • 1. Data: 2003-02-18 08:09:26
    Temat: bankomaty EURONETU
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    Czy zauwazyliscie ze z tych bankomatow mozna wyplacic jako najnizsza kwote 100
    zl? Jeszcze niedawno byla mozliwosc wyplaty 50 zl!

    Pozdrawiam
    Oliwia

  • 2. Data: 2003-02-18 08:27:10
    Temat: Re: bankomaty EURONETU
    Od: "Magda" <m...@l...lodz.pl>

    Gdzie tak jest?
    Wczoraj wypłacałam w Łodzi w Euronecie 50zł.
    ---
    Pozdr.,
    MAGDA

  • 3. Data: 2003-02-18 08:37:12
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    > Gdzie tak jest?
    > Wczoraj wypłacałam w Łodzi w Euronecie 50zł.
    > ---
    > Pozdr.,
    > MAGDA

    hmmm dziwne w Warszawie probowalam w kilku bankomatach i nie pozwolily mi
    wyplacic 50 zl tylko 100 .

    Oliwia

  • 4. Data: 2003-02-18 08:41:52
    Temat: Re: Re: bankomaty EURONETU
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 18, 2003 at 09:37:12AM +0100, Oliwia wrote:

    >hmmm dziwne w Warszawie probowalam w kilku bankomatach i nie pozwolily mi
    >wyplacic 50 zl tylko 100 .

    Pewnie sie skonczyly 50tki, euronet niespecjalnie o nie dba.

    --

    --w

  • 5. Data: 2003-02-18 08:49:21
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > hmmm dziwne w Warszawie probowalam w kilku bankomatach i nie pozwolily mi
    > wyplacic 50 zl tylko 100 .

    Moze sie po prostu banknoty 50zl skonczyly. Byla kwota 50zl do wyboru?

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 6. Data: 2003-02-18 09:16:52
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > hmmm dziwne w Warszawie probowalam w kilku bankomatach i nie pozwolily mi
    > wyplacic 50 zl tylko 100 .

    warszawiacy wszystko maja 2x drozsze wiec pewnie Euronety tez olewaja drobne
    50zl...
    na "prowincji" mozna bez problemu wyplacic 50zl.

    D.

  • 7. Data: 2003-02-18 09:37:25
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    > Moze sie po prostu banknoty 50zl skonczyly. Byla kwota 50zl do wyboru?
    byla! moze to jest powod! rzeczywiscie!

  • 8. Data: 2003-02-18 10:26:54
    Od: "lookier" <l...@h...pl>

    w poznaniu mozna bilon nawet wyplacic:-))))))

  • 9. Data: 2003-02-18 13:26:41
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    > w poznaniu mozna bilon nawet wyplacic:-))))))

    w warszawie juz chyba nikt z drobnymi nie chodzi ;-)))))))

    O.

  • 10. Data: 2003-02-18 15:40:11
    Od: Krystek <k...@s...pl>

    Dnia 03-02-18 14:26, Oliwia napisała:

    > w warszawie juz chyba nikt z drobnymi nie chodzi ;-)))))))
    >

    > O.

    Trzeba było zapłacić kartą ;)

    K.