  • Data: 2003-12-21 22:59:24
    Temat: Re: bankomat euronetu
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Arti napisał:

    > czy to normalne zachowanie bankomatu ze najpierw daje pieniadze i
    > potwierdzenie a pozniej oddaje karte ostatnio mi sie to zdarzylo i
    > troche mnie to zdziwilo

    To w sumie jest ciekawe. O ile dobrze pamietam, to kiedys VISA wymagala,
    by bankomat najpierw oddawal karte, a dopiero pozniej dawal kase.
    Chodzilo o to, ze lepiej stracic kase, niz karte. Bez spelnienia tego
    wymogu VISA nie zgadzala sie na obsluge swoich kart w bankomatach. Ale z
    pewnie im sie odmienilo po zastapieniu kart bankomatowych przez VE. Albo
    ich sila oslabla, po tym jak autoryzacja zajelo sie wiecej firm (wtedy
    to tylko Polcard dzialal i to na zelazkach glownie).

    Bartol