  • 1. Data: 2012-02-13 11:44:48
    Temat: banki zakładające rachunki bez kuriera i bez wizyty w oddziale
    Od: "Sebastian" <k...@g...pl>

    na razie znam:
    BGŻ Optima
    mBank
    Alior
    BOŚ

    pominąłem jakiś bank?

  • 2. Data: 2012-02-13 11:50:38
    Od: "CM" <C...@w...pl>

    >pominąłem jakiś bank?

    VW bank jest lepszy od wszytkoch abowe (ang.)

  • 3. Data: 2012-02-13 12:38:46
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-02-13 12:50, CM pisze:

    > VW bank jest lepszy od wszytkoch abowe (ang.)

    Kolina, wyluzuj. To tak, jakbyś kopał(a) w dupę przechodniów na chodniku...

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 4. Data: 2012-02-13 13:37:07
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-13 12:44, Sebastian pisze:
    > na razie znam:
    > BGŻ Optima
    > mBank
    > Alior
    > BOŚ
    >
    > pominąłem jakiś bank?

    U mojego kumpla założyli kredyt w Lucasie (sprawa juz zamknięta nie było
    kredytu) i w Getinie jutro będzie wyjaśniał już był nawet windykator

    gregor

  • 5. Data: 2012-02-18 09:26:52
    Od: Bankier <b...@b...pl>

    W dniu 2012-02-13 12:44, Sebastian pisze:
    > na razie znam:
    > BGŻ Optima
    > mBank
    > Alior
    > BOŚ
    >
    > pominąłem jakiś bank?
    jak masz odpowiednią kwotę to w każdym :-)

  • 6. Data: 2012-02-18 12:57:47
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Sebastian <k...@g...pl> napisał(a):

    > na razie znam:
    > BGŻ Optima
    > mBank
    > Alior
    > BOŚ
    >
    > pominąłem jakiś bank?

    ktoś napisał: "w każdym" gdy mam dużo pieniędzy.
    mnie nie chodzi o to że zamiast kuriera bank mógłby
    do milionera wysłać swojego agenta.

    chodzi mi o bezpapierkowe założenie konta: robisz
    przelew inicjujący i konto zostaje otwarte.
    O to mi chodzi. I taką ofertę znam TYLKO w 4 bankach

    jak ktoś zna inny, piąty, proszę podać nazwę banku

  • 7. Data: 2013-01-19 16:56:03
    Od: Sebastian <k...@g...pl>

    prawie rok temu pytałem o banku które zakładają
    rachunki przelewem bez kuriera i bez wizyty w placówce

    zapytałem wtedy:

    > jak ktoś zna inny, piąty, proszę podać nazwę banku

    i w trakcie dyskusji okazało się że podobną procedurę
    ale wymagającą przesłania ksero dokumentów ma
    jeszcze InvestBank oraz Neobank

    - dzisiaj powtórzę pytanie i zapytam, czy przez
    miniony rok coś sie zmieniło i jakiś kolejny bank
    rozpoczął zakładanie rachunków "na przelew"?

  • 8. Data: 2013-01-19 17:11:34
    Od: Imiglikos <f...@g...com>

    Meritum.

  • 9. Data: 2013-01-19 20:15:41
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > Meritum.

    AliorSync, BGŻOptima - na podstawie przelewu z innego banku. BGŻOptima
    to konto oszczędnościowe tylko.

    --
    Grzexs

  • 10. Data: 2013-01-19 21:45:31
    Od: z...@g...pl

    W dniu sobota, 19 stycznia 2013 17:11:34 UTC+1 użytkownik Imiglikos napisał:
    > Meritum.
    właśnie testuję zakładanie rachunku w Meritum

    czy do powyższej listy dołączyły także inne banki?