  • 1. Data: 2006-10-31 11:20:17
    Temat: banki u sasiadow dla nas
    Od: "mw158979" <n...@p...gazeta.pl.dowidzenia>

    Witam,

    Czy Polak moze zalozyc sobie rachunek
    w banku na terenie innego Panstwa?
    Powiedzmy, ze interesuja mnie kraje
    WNP, Niemcy, Czecho-Slowacja,
    Austro-Wegry.

    TIA

  • 2. Data: 2006-10-31 11:33:20
    Temat: Re: banki u sasiadow dla nas
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Czy Polak moze zalozyc sobie rachunek
    > w banku na terenie innego Panstwa?
    > Powiedzmy, ze interesuja mnie kraje
    > WNP, Niemcy, Czecho-Slowacja,
    > Austro-Wegry.
    >
    > TIA

    moze, ale co to jest Czecho-Slowacja albo (jeszcze lepiej) Austro-Wegry?

    I wojna swiatowa dawno sie skonczyla...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-10-31 11:42:35
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    > moze, ale co to jest Czecho-Slowacja albo (jeszcze lepiej) Austro-Wegry?

    kosztowne mogą być przelewy z takiego konta na rach. w PL i wypłaty z
    bankomatów w PL:)

    JR

  • 4. Data: 2006-10-31 12:24:40
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "RobertS" wrote in message

    > moze, ale co to jest Czecho-Slowacja albo (jeszcze lepiej) Austro-Wegry?
    >
    > I wojna swiatowa dawno sie skonczyla...

    dzień przed Świętem Zmarłych nigdy nie wiadomo kto pisze ;-)

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 5. Data: 2006-10-31 13:28:54
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    mw158979 napisał(a):
    > Witam,

> [...]

    Polecam rachunki bankowe w Jugosławii.

  • 6. Data: 2006-10-31 14:44:11
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

    Użytkownik "sumi" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dzień przed Świętem Zmarłych nigdy nie wiadomo kto pisze ;-)

    Święto Zmarłych jest 2 listopada, jutro jest Wszystkich Świętych...

    pl

  • 7. Data: 2006-10-31 14:45:39
    Od: "mw158979" <n...@p...gazeta.pl.dowidzenia>

    "RobertS" <r...@x...pl> schrieb
    > moze,

    Jakies przyklady mozna prosic?

    Czy prowadzac dzialalnosc w Polsce (znaczy Koronie Rzp-tej :D)
    w ogole jest dozwolone posiadanie rachunku za granica
    i prowadzenie rozliczen tamze?

    > ale co to jest Czecho-Slowacja albo (jeszcze lepiej) Austro-Wegry?
    >
    > I wojna swiatowa dawno sie skonczyla...

    Ja tam nic nie wiem :-P

    hej

  • 8. Data: 2006-10-31 15:59:10
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Auguro" wrote in message

    > Święto Zmarłych jest 2 listopada, jutro jest Wszystkich Świętych...

    "Kościoły: katolicki, episkopalny i luterański, obchodzą do dziś święto
    zmarłych 1 listopada jako dzień Wszystkich Świętych. Kościół katolicki
    ponadto 2 listopada obchodzi Dzień Zaduszny, zapoczątkowany w 988 r. n.e.
    przez piątego opata klasztoru benedyktyńskiego w Cluny (Francja) i wkrótce
    przejęty przez wszystkie klasztory Benedyktynów, a od XIII wieku uznany za
    powszechne święto katolickie. "

    no ale to nie ta grupa
    pozdrawiam ;)

  • 9. Data: 2006-10-31 16:40:15
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Czy prowadzac dzialalnosc w Polsce (znaczy Koronie Rzp-tej :D)
    > w ogole jest dozwolone posiadanie rachunku za granica
    > i prowadzenie rozliczen tamze?

    Tak

    *

  • 10. Data: 2006-11-02 00:35:52
    Od: m...@g...com

    Mario wrote:

    > Polecam rachunki bankowe w Jugosławii.

    Zaraz JK powie że najlepsze banki są w Cesarstwie Rzymskim Narodu
    Niemieckiego :)

    p. m.