  • 1. Data: 2006-10-31 08:33:23
    Temat: czy warto....
    Od: " abacab" <p...@g...pl>

    witam
    czy warto zrezygnowac z PKO BP ( ktore sluzy mi tylko do wyplacania pieniedzy
    z bankomatow , ktorych jest sporo i ktore nigdy mnie nie zawiodly ) na rzecz
    Lukas e-konto ( w ktorym realizuje wszystkie przelewy, dostaje pensje ,
    ktorej czesc idzie na PKOBP :) ) z niewielka liczba darmowych bankomatow w
    swietle ostatnich przygod z ich awaryjnoscia ( patrz kilka watkow nizej) .
    czy ktos moze potwierdzic jakas szczgolna tendencje do bledow w bankomatach
    euronet/bzwbk ?

  • 2. Data: 2006-10-31 08:42:04
    Temat: Re: czy warto....
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik " abacab" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rzecz
    > Lukas e-konto ( w ktorym realizuje wszystkie przelewy, dostaje pensje ,

    A nie lepiej sobie zamknac konto w 'marmurkowym' PKO BP i otworzyc
    w Inteligo? Przez co bedziesz mial dostep do bankomatow PKO BP
    za 0,99 PLN/m-c?
    U mnie jest dosc podobobnie. Tez pensja przychodzi do Lukasa, stamtad
    sa robione platnosci a pieniadze a bankomatu czy placenie w sklepie
    mam karta z Inteligo (w Lukasie nie mam nawet karty). Do tego
    oszczednosci w mBanku (SFI). I to wszystko za 0,99 PLN m-c.
    Takie rozwiazanie ma tez taka zalete, ze jak potrzebujesz zrobic
    pilnie przelew a akurat jakis bank ma klopty z dostepem to
    mozesz zrobic z innego.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2006-10-31 08:42:53
    Od: LM <p...@n...sig>

    abacab pisze 31-10-2006 09:33:
    > witam
    > czy warto zrezygnowac z PKO BP ( ktore sluzy mi tylko do wyplacania pieniedzy
    > z bankomatow , ktorych jest sporo i ktore nigdy mnie nie zawiodly )

    Może zamiast PKO - konto inteligo? Bankomaty te same, konto (przy
    miesięcznym saldzie powyżej 100 zł bezpłatne).

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 4. Data: 2006-10-31 09:15:29
    Od: " abacab" <p...@g...pl>

    LM <p...@n...sig> napisał(a):

    > Może zamiast PKO - konto inteligo? Bankomaty te same, konto (przy
    > miesięcznym saldzie powyżej 100 zł bezpłatne).

    no jest to jakas mysl... domyslam sie ze nie ma czegos takiego jak transfer
    istniejacego konta w BP do Intelligo ? hehe w sumie numer konta nie ma
    znaczenia... ale bedzie wtedy nowa karta bankomatowa ( czy to dadatkowy
    koszt?), reasumując czy da sie zamnknac koszt miesieczny prowadzenia rachunku
    w owych 0.99zl wraz z karta?
    czy zamnkniecie konta w BP ograniczy sie tylko do standardowego wypowiedzenia
    umowy z okresem wypowiedzenia = 14dni?

  • 5. Data: 2006-10-31 11:04:35
    Od: LM <p...@n...sig>

    abacab pisze 31-10-2006 10:15:
    > no jest to jakas mysl... domyslam sie ze nie ma czegos takiego jak transfer
    > istniejacego konta w BP do Intelligo ?

    Nie sądzę.

> [...]
    > koszt?), reasumując czy da sie zamnknac koszt miesieczny prowadzenia rachunku

    Wspominane przez Marcina 99 groszy to właśnie miesięczny koszt karty
    (którego ja nie uwzględniłem), wydanie karty chyba 1,59 PLN, prowadzenie
    konta 0 (jeżeli saldo miesięczne nie spadnie poniżej stówki).

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 6. Data: 2006-11-01 12:35:59
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "LM" <p...@n...sig> napisał w wiadomości
> [...]
    > (którego ja nie uwzględniłem), wydanie karty chyba 1,59 PLN, prowadzenie
    > konta 0 (jeżeli saldo miesięczne nie spadnie poniżej stówki).

    wydanie pierwszej free, kolejne za 1.59
    tylko serwis SMS wyłączyć, bo się pewnie włączy na starcie sam (4.99/mies.)

  • 7. Data: 2006-11-01 16:48:30
    Od: LM <p...@n...sig>

    Pen pisze 01-11-2006 13:35:

    > wydanie pierwszej free, kolejne za 1.59

    Faktycznie, pamięć mnie zawiodła albo zmienili w międzyczasie.

    > tylko serwis SMS wyłączyć, bo się pewnie włączy na starcie sam (4.99/mies.)

    Jak otwierałem konto, była promocja - pierwsze trzy miesiące za free.
    Teraz już chyba nie. Ale uruchomić trzeba było samemu, nie włączali
    automatycznie.

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 8. Data: 2006-11-01 19:39:24
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    > Jak otwierałem konto, była promocja - pierwsze trzy miesiące za free.
    > Teraz już chyba nie. Ale uruchomić trzeba było samemu, nie włączali
    > automatycznie.

    Promocja jest i dlatego włączają sami na starcie