  • 1. Data: 2002-01-29 14:00:55
    Temat: banki internetowe w USA
    Od: "Speedy" <p...@t...net.pl>

    Witam !!

    Poszukuję adresów internetowych banków w USA. Najchętniej takie, które
    pobierają minimalne prowizje (lub w ogóle ich nie pobierają) za samo
    prowadzenie konta.
    Jeżeli ktoś mógłby pomóc to będę wdzięczny !!

    Pozdrawiam
    Speedy

  • 2. Data: 2002-01-29 14:25:20
    Temat: Re: banki internetowe w USA
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Speedy napisal:
    > Witam !!
    > Poszukuję adresów internetowych banków w USA.
    >[...]

    Troche adresow znajdziesz na stronie netbanks.de:
    http://www.netbanks.de/Banklinks/Usa.htm

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 3. Data: 2002-01-29 14:59:38
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Poszukuję adresów internetowych banków w USA. Najchętniej takie, które
    (..)

    i czy sa jakieś banki, w których konto można założyć zdalnie i bez
    konieczności przedstawiania dziwnych dokumentów w rodzaju karty
    stałego/czasowego pobytu?

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-01-29 15:10:32
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <0...@p...pl>, ppinq wrote:

> [...]
    >
    > i czy sa jakieś banki, w których konto można założyć zdalnie i bez
    > konieczności przedstawiania dziwnych dokumentów w rodzaju karty

    Nie ma takich ryzykantow :)

  • 5. Data: 2002-01-29 15:18:06
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Nie ma takich ryzykantow :)

    Dlaczego "ryzykantów"?
    Wystarczyłoby chyba: kredyt=0, debet=0 i po ryzyku.

  • 6. Data: 2002-01-29 15:25:31
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    > Troche adresow znajdziesz na stronie netbanks.de:
    > http://www.netbanks.de/Banklinks/Usa.htm

    Tutaj jest nieco wiecej i chyba bez martwych linkow:
    http://www.0-effort-online-banking.com/States/

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 7. Data: 2002-01-29 15:26:21
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > Dlaczego "ryzykantów"?
    > Wystarczyłoby chyba: kredyt=0, debet=0 i po ryzyku.

    No, to fajne konto by bylo :))

    pzdr
    wkg

  • 8. Data: 2002-01-29 15:35:39
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a36ev6$c4i$1@news.tpi.pl>, wkg wrote:

    > No, to fajne konto by bylo :))
    >
    > pzdr
    > wkg

    Nie ma bankow (kont bankowch), ktore bez odpowiednich dokumentow (na
    miejscu przedlozone) moznaby bylo rozporzadzac. Jesli jest to mozliwe z
    danego kraju (poczta) to juz na pewno nie wysylanie dokumentacji z
    zagranicy.

    Masz rodzine, znajomych, uklady, lub firmy ktore odpowiednio oplacisz to
    Ci takowe zaloza jako nierezydentowi.
    Uwazaj jednak hehe teraz wszystkie podejrzane konta, nieznanego
    pochodzenia sa likwidowane, blokowane (wszystko przez terrorystow) lub tez
    przygladaj sie im bacznie odpowiednie sluzby w USA :)))

    Poza tym po co Ci konto w USA jak tam nie jestes? I tak nie mozna obecnie
    przelewac do innego banku w innej czesci swiata danej gotowki :))

    POZDRAWIAM

  • 9. Data: 2002-01-29 16:10:51
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    (..)
    >Poza tym po co Ci konto w USA jak tam nie jestes?

    Załóżmy np, że jest potrzeba okresowego regulowania różnych drobnych
    płatności w USA, których z różnych względów nie można załatwić kartą.
    Koszt wielokrotnego przelewu z Polski kilkudziesięciu dolarów pochłonąłby
    niezłą sumkę.
    Na takie konto możnaby przelać SWIFTem całą kwotę i pozostałe płatności
    wykonać jako tanie lokalne przelewy.
    Można też wyobrazić sobie sytuację odwrotną - zbieranie drobnych kwot
    z danego rynku i łączne przelewanie większe sumy do kraju.
    Kolosalne oszczędności na prowizjach bankowych!

    >I tak nie mozna obecnie przelewac do innego banku w innej czesci
    >swiata danej gotowki :))

    ? Co masz na myśli?

    Pozdr. PinQ

  • 10. Data: 2002-01-29 18:02:53
    Od: <a...@p...onet.pl>

    a ja zapytam jakie podanie trzeba wypełnić aby otrzymać amerykański numer SSN?

    prosze o szybką odpowiedź