  • 41. Data: 2002-02-10 13:41:20
    Temat: Re: bank z nikąd
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 8 Feb 2002 21:13:39 +0100, "jo44" <j...@f...onet.pl> wrote:

    >Hola, hola - kobieta dobrze kombinuje. Jesli padnie mBank, Inteligo itp,
    >to pies z kulawa noga sie do niego nie przyzna. Zostanie Fundusz Gwa-
    >rancyjny i pare komputerow w Lodzi. Nawet nie bedzie drzwi pod
    >ktore moglaby pojsc manifestowac.

    Zapewniam cie, ze BRE troche dzwi ma a przed samym budynkiem mBanku
    jest spory parking na ktorym mozna by zrobic niezla manifestacje ((o
    wiele lepsza niz np ta na chodniku przed centrala InvestBanku :-)))))

    BP, NNMSP :D
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 42. Data: 2002-02-10 13:54:43
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "minik" napisał w wiadomości ...
    > BRE?

    Chociazby w taki sposob jak bankrutowal Bank Staropolski,
    a InvestBank pozostal. To Staropolski zbieral kase w tej
    spolce.

  • 43. Data: 2002-02-10 13:58:55
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" napisal w wiadomosci ...

    > Zapewniam cie, ze (...) przed samym budynkiem mBanku
    > jest spory parking na ktorym mozna by zrobic niezla manifestacje ((o
    > wiele lepsza niz np ta na chodniku przed centrala InvestBanku :-)))))

    "Marmurek" jaki czy co ??

    JO

  • 44. Data: 2002-02-10 14:08:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Chociazby w taki sposob jak bankrutowal Bank Staropolski,
    > a InvestBank pozostal. To Staropolski zbieral kase w tej
    > spolce.

    Nie ma zadnego podobienstwa. To byly 2 osobne podmioty, natomiast BRE i
    mBank maja jedna osobowosc prawna. mBank to jest po prostu nazwa
    handlowa.
    A tak w ogole to
    http://www.brebank.com.pl/pytania_i_odpowiedzi.jsp#C
    zy%20BRE%20Bank%20prowadzi%20obsluge%20Klientów%20in
    dywidualnych?

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 45. Data: 2002-02-10 14:30:05
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 10 Feb 2002 14:58:55 +0100, "jo44" <j...@f...onet.pl> wrote:

    >Uzytkownik "Wojtek Frabinski" napisal w wiadomosci ...

    >"Marmurek" jaki czy co ??

    Nie, wsciekle pomaranczowy budynek :-) .

    A Tobie sie wydaje, ze bank wirtualny nie ma fizycznej siedziby ?!
    Gdzies przeciez te klikadziesiat osob projektujacych produkty,
    rozpatrujacych reklamacje, odbierajacych telefony klientow, robiacych
    marketing itp itd musi siedziec.
    Bank wirtualny nie ma _odzialow_ ale jeszcze nie slyszalem o banku bez
    siedziby. To juz przy Citi predzej mialem watpliwosci gdzie
    manifestowac ;-) bo korespodencja przychodzila z adresem nadawcy na
    skrytke pocztowa.
    A na korespondencji od mBanku mam podany wyrazny adres i jest pod nim
    jak najbardziej niewirtualny budynek.

  • 46. Data: 2002-02-10 18:00:57
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" napisal w wiadomosci ..

    > A na korespondencji od mBanku mam podany wyrazny adres i jest pod nim
    > jak najbardziej niewirtualny budynek.

    A nie mieszka on przypadkiem "u mamy"??

    JO

  • 47. Data: 2002-02-10 18:17:17
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 10 Feb 2002 19:00:57 +0100, "jo44" <j...@f...onet.pl> wrote:

    >Uzytkownik "Wojtek Frabinski" napisal w wiadomosci ..

    >A nie mieszka on przypadkiem "u mamy"??

    Chodzi ci o BRE ?
    mBank razem z Multbankiem maja wlasny, charakterystyczny budynek.
    Czesc rzeczy w budynku BRE na Piotrkowskiej, ale centrala jest na
    Mickiewicza.

  • 48. Data: 2002-02-11 19:39:50
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Andrzej Komisarski <a...@t...net.pl.usun> wrote:
    > Skąd wiesz, czy jakieś gadu-gadu, winamp, czy co gorsza niewidoczny
    > niemal dla użytkownika rebcrawler, czy inny syf, o którego obecności
    > w komputerze można nawet nie mieć pojęcia nie wysyła gdzieś haseł

    używaj programów własnoręcznie kompilowanych z uprzednio przeczytanych
    źródeł, to nie będziesz się o to obawiać :)

    a.
    --
    ----/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ a...@k...w.pl ] ----
    With searching comes loss

  • 49. Data: 2002-02-28 14:23:25
    Od: leh <l...@...pl>

    Andrzej Komisarski <a...@t...net.pl.usun> skribis:

    >niemal dla użytkownika rebcrawler, czy inny syf, o którego obecności
    >w komputerze można nawet nie mieć pojęcia nie wysyła gdzieś haseł,
    >które wpisujesz? Na razie to brzmi trochę, jak fantazja,

    Program 'gator' zbiera podobno hasla - ciekawe co z nimi robi.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

  • 50. Data: 2002-02-28 17:17:04
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    leh <l...@...pl> wrote:

    > Program 'gator' zbiera podobno hasla - ciekawe co z nimi robi.

    I dlatego najlepiej nie używac Windowsów.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313