    From: Sarpedon <f...@b...cy>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bank z karta rozliczana na koniec miesiaca
    Date: Thu, 06 Mar 2008 02:28:41 +0100

    paulusz pisze:

    > Polecam kk BGŻ, rozliczna na koniec miesiąca jedyny koszt karty 3,5 zł/
    > miesięczne, w przypadku transakcji bezgotówkowych za minimum 300 zł nie ma tej
    > opłaty. Karta może być podpięta do konta np. plan internet - konto nic nie
    > kosztuje, przelewy przez internet i ivr również 0 zł, jedyny koszt to karta
    > debetowa maestro - 2 zł.

    ja jestem posiadaszem konta w bgz, wlasnie plan internetowy, chwale
    sobie, bo obsluge mam bezplatna, przelewy tez, a karty maestro nie mam,
    bo mi niepotrzebna w tym banku (traktuje go tylko do przelewow). czy
    zatem moge dodac wspolposiadacza konta, pod ktorego podpieta zostalaby
    karta kredytowa? transakcje bezgotowkowe na pewno sa powyzej 300 zl
    miesiecznie. a jest jakis koszt wyrobienia takowej karty? i jakie trzeba
    miec zarobki, by z niej skorzystac?