    From: Karol S <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bank z karta rozliczana na koniec miesiaca
    Date: Wed, 05 Mar 2008 15:39:52 +0100

    Sarpedon napisał(a):

    > obecnie moja mama posiada cos takiego:
    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/grupa=2/id_p
    roduct=000000000000099/podgrupa=2/zone=-1/section=in
    dy
    > czyli karte, ktorej transakcje z danego miesiaca sa rozliczane
    > ostatniego dnia tego miesiaca miesiaca. pobierana jest co miesiac oplata
    > 1% wartosci transakcji + oplata za wydanie karty
    >
    > planujemy zmienic bank, ale mama upiera sie, ze musi byc funkcjonalnosc
    > roliczania transakcji na koniec miesiaca.
    >
    > pytanie: jaki inny bank oferuje cos takiego? a moze ktorys z
    > internetowych? dodam, ze karta nie bedzie wykorzystywana do placenia
    > przez internet.

    1% prowizji od transakcji bezgotówkowych??
    Wypłata w bankomatach PKO BP - 3% nie mniej niż 5,00 zł??

    Podobną funkcjonalność ma każda karta kredytowa. Tylko że:
    1. nie ma takiej prowizji (są czasem inne, ale do uniknięcia)
    2. od dnia podliczenia transakcji do spłaty jest czas ok 3 tygodni
    3. wypłaty z bankomatów to kosztowny pomysł, do bankomatów trzeba mieć
    zwykłą kartę debetową

    Karol