  • Data: 2005-07-12 22:50:37
    Temat: Re: bank wysyla dokumenty na zly adres - odszkodowanie?
    Od: "klient_pewnego_banku" <adres_usun@provider_tu_tez_usun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tego co wiem, to sady dla bankow to zaden straszak, jednak jesli chodzi
    > arbitra-maja przed nim powazanie.
    > Zasiegnlabym jego opinii, jak sprawe widzi, co radzi, ale burdelu w
    > systemie
    > NIE PODAROWALBYM.
    >
    > Ciekawe, czy gdzies nie dotycztaja w umowie i sie pomyla na twoja korzysc
    > oprocentowaniem...??

    Wlasnie jestem w pelni swiadoma co mnie czeka. Te wszystkie platne aneksiki
    do umowy... Na szczescie uparlam sie i wszystkie interesujace mnie zapisy
    (mam nadzieje, ze wszystkie) mam w umowie, bez zadnych odwolan do TOiP czy
    regulaminu. Dlatego tez zrezygnowalam z kredytu walutowego, by nie dawac
    pola do popisu na zagrywkach kursowych. Z tego co na razie widze, to sredni
    WIBOR 3M licza uczciwie wg kwotowania Reutersa - zgadzaja mi sie cyferki z
    ich wyliczeniami, na razie nie moge sie przyczepiac.

    Natomiast wiem ze za NAJMNIEJSZY blad obciazany jest klient, natomiast bank
    ogranicza sie do przeprosin. Naciagneli mnie naprzyklad aby kredyt ruszal
    dzien wczesniej (bo wtedy mam gwarancje ze srodki wplyna do developera na
    czas - inaczej oni nie sa w stanie tego zagwarantowac), a teraz widze ze to
    kolejne pare groszy. I oczywiscie tej daty nie da sie zmienic inaczej niz
    aneksem do umowy ...
    A to akurat z tego co widze dziala dobrze - przelew wychodzi rano (8.30) i w
    poludnie jest u developera - wiec idzie jak nalezy pierwsza sesja
    Ale OK, to moj blad, place i placze ;-)))

    I z tego samego powodu uwazam ze Bank tez cos powinien zaplacic za swoj
    (swojego pracownika/systemu) blad.
    No ciekawe co by bylo gdybym wplacila rate np do innego (sasiedniego banku
    ;-))) - tez wystarczyloby przeprosic???????

    Jak "zasiegnac" opinii arbitra? Jakis adres? Elektronicznie pewnie nikt mi
    nie odpisze?