  • 1. Data: 2005-01-31 09:28:25
    Temat: bank "internetowy" - jaki polecacie ?
    Od: "Krzysztof Gmyrek" <k...@w...home.pl>

    Witam,

    Jaki polecacie bank "internetowy" ?

    pozdr.
    Krzysztof Gmyrek

  • 2. Data: 2005-01-31 09:31:20
    Temat: Re: bank "internetowy" - jaki polecacie ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krzysztof Gmyrek <k...@w...home.pl> wrote:
    > Jaki polecacie bank "internetowy" ?

    A do czego?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-01-31 09:37:43
    Od: "Krzysztof Gmyrek" <k...@w...home.pl>

    dla osoby fizycznej - standardowe operacje bankowe

    pozdr.
    Krzysztof Gmyrek

  • 4. Data: 2005-01-31 10:41:10
    Od: "ferdzi" <f...@N...pl>

    Tylko VW. NIe daj się namówić na Mbank/Inteligo bo skończysz jak pracownice
    w biedronce.

    .

  • 5. Data: 2005-01-31 10:46:22
    Od: "Bartek" <a...@s...pl>

    > Tylko VW. NIe daj się namówić na Mbank/Inteligo bo skończysz jak
    pracownice
    > w biedronce.

    eeee mam konto osobiste w mbanku, dwa konta firmowe w tym banku, jedno konto
    osobiste w inteligo i jedno firmowe w bph i jakos jeszcze nie skonczylem jak
    pracownice biedronki ....

  • 6. Data: 2005-01-31 10:54:45
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    ferdzi napisał(a):
    > Tylko VW. NIe daj się namówić na Mbank/Inteligo bo skończysz jak pracownice
    > w biedronce.

    A ty piszesz i myślisz, czy tylko piszesz?

  • 7. Data: 2005-01-31 10:54:56
    Od: chrabcio <s...@t...pl>

    --
    Pracownik działu PR VW Bank :)

  • 8. Data: 2005-01-31 11:04:29
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Lukas Bank

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 9. Data: 2005-01-31 11:10:45
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    ferdzi wrote:
    > Tylko VW. NIe daj się namówić na Mbank/Inteligo bo skończysz jak pracownice
    > w biedronce.

    pierwsze w VWBank,
    drugie w mBank,
    trzecie w Inteligo.

    Płacisz miesięcznie 1 zł (za kartę do Inteligo) a masz:
    1. darmowe przelewy (VW)
    2. bezpłatne wypłaty z bankomatów:
    - wszytskich jak wypłacasz powyżej 400zł (VW), (poniżej 400zł 1,5zł
    prowizji).
    - PKO BP (Inteligo)
    - Euronet (mBnak)
    3. Darmowe wpłaty na konto w PKO BP (Inteligo)
    4. Możliwość płatności w sklepach internetowych uznających wyłącznie
    karty kredytowe (VE Inteligo)
    5. w portfelu 3 karty do szpanowania :-)

    Ale wszystko i tak zależy od tego ile masz kasy i czy będziesz miał co
    trzymać na 3 kontach.

    reik.

  • 10. Data: 2005-01-31 11:19:20
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>