  • 61. Data: 2004-05-14 08:26:35
    Temat: Re: bank BPH jest chyba najlepszy, co wy na to? [OT]
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c80j3v.1ic.1@slaszysz.poczta.onet.pl...

    > Właściwości -> Pokaż wszystkie nagłówki
    > NNTP Posting Host

    No, w tym przypadku to akurat niewiele dało.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 62. Data: 2004-05-14 08:30:14
    Od: "Danio" <n...@j...com>

    "Artek" <a...@e...one.pl> wrote in message

    > No, w tym przypadku to akurat niewiele dało.

    A dlaczego nie?

    --
    Tomek

    danioATyarisDOTorg

  • 63. Data: 2004-05-14 11:32:22
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Danio" <n...@j...com> napisał w wiadomości

    > A dlaczego nie?

    Ale w nagłówkach znalazły się również inne numery IP.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 64. Data: 2004-05-14 11:34:08
    Od: "Danio" <n...@j...com>

    > Ale w nagłówkach znalazły się również inne numery IP.

    No i wlasnie po tych numerach...

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    danioATyarisDOTorg

  • 65. Data: 2004-05-14 11:43:56
    Temat: Re: bank BPH jest chyba najlepszy, co wy na to?
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@i...usunto.pl news:c80ob4$7c1$1@absinth.dialog.net.pl

    > Tak, z caaałą pewnością.

    Wejdz sobie na mBank i zobacz prawdziwy bank on-line.

    Wykonuje jakies operacje na tym samym rachunku (lokaty, eMax, itd) - odrazu
    mam informacje.

    Ktos zykonuje mi przelew z innego konto w mBanku - do 15 sekund(!) ma o tym
    informacje.

    I to wszystko za darmo.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 66. Data: 2004-05-14 11:45:22
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    g...@...pl news:3d09.00001242.40a454c4@newsgate.onet.pl

    > O ja też.
    > Kiedyś miałem konto w PBK, ale zaczęły się kolejki przy okienkach,
    > wzrosły opłaty itp, więc przeniosłem się do BPH i było w miarę OK do
    > czasu fuzji z PBK -
    > PBK jak wirus zaraził BPH...

    Wiec czemu wspierasz takie komunistyczne molochy z koeljkami, niemila
    obsluga itd ;-) otwarcie konta nie kosztuje nic w np. mBanku, a
    oprocentownie na normalnym koncie to ~4% (!)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 67. Data: 2004-05-14 12:52:51
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    14 May 2004 11:43:56 GMT, w <X...@2...180.128.20>, "Rafal
    'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał(-a):

    > m...@i...usunto.pl news:c80ob4$7c1$1@absinth.dialog.net.pl

    > Wejdz sobie na mBank i zobacz prawdziwy bank on-line.

    Zwłaszcza ta ostatnia sesja do 13 jest bardzo "on-line" :))).

    > Ktos zykonuje mi przelew z innego konto w mBanku - do 15 sekund(!) ma o tym
    > informacje.

    Nie do 15, lecz od razu.

    > I to wszystko za darmo.

    Bo, jak wiadomo, wszyscy przelewają tylko z mBanku do mBanku :))).
    A wiadomo, czy mają zamiar rozszerzyć pomysł płacenia za przelewy pomiędzy
    własnymi kontami w mBanku?? :)))

  • 68. Data: 2004-05-14 13:10:26
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > Zwłaszcza ta ostatnia sesja do 13 jest bardzo "on-line" :))).

    Ostania sesja o 13.00?
    "W mBanku transakcje międzybankowe odbywają się wg. systemu Elixir w
    następujących godzinach:

    Godziny wysyłki:

    05:55 - I sesja KIR
    09:55 - II sesja KIR
    13:25 - III sesja KIR
    16:55 - IV sesja KIR (wyłącznie przelewy do ZUS)

    Godziny otrzymania:

    12:00 - sesja KIR
    15:00 - sesja KIR
    19:00 - sesja KIR
    Przelewy zewnętrzne, które zostały złożone w dniu wolnym od pracy,
    realizowane są w najbliższym dniu roboczym. Przelewy wewnętrzne między
    eKONTEM i eMAX realizowane są w czasie rzeczywistym."

    http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq
    _2113.html#2319

    > Nie do 15, lecz od razu.

    Mam wrażenie, że chodziło o różnicę wynikającą z "pracy na łączach"
    m/serwerem a kompem klientów.

    pzdrw
    PK

  • 69. Data: 2004-05-14 13:30:53
    Od: Karolina <a...@U...org.pl>

    On Fri, 14 May 2004 10:24:44 +0200, Artek <a...@e...one.pl> wrote:
    > Ja się niedługo zmyję, tyle że Inteligo nie chce mi dać takiego
    > limitu
    > debetowego, jaki mam w BPH. Ale to mnie zatrzyma maksymalnie na
    > 2-3 miesiące.

    W mBanku/Multi dostanie odpowiedni limit na starcie jesli zmieniasz konto.

    Karolina

  • 70. Data: 2004-05-14 14:35:35
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 14 May 2004 15:10:26 +0200, w <c82gg4$i54$1@news.onet.pl>, Pa_K

    > "W mBanku transakcje międzybankowe odbywają się wg. systemu Elixir w
    > następujących godzinach:

    Sam to podawałem parę dni temu :]