  • 21. Data: 2017-04-03 01:38:47
    Temat: Re: bałagan w AliorBank po połączeniu operacyjnym z BPH
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30-03-17 o 15:42, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Na moj gust, to jest w tych telefonach "magazyn hasel".
    > Haslem chroniony.
    >
    > No i trzeba jakos mu podac to haslo.
    >
    > Wzorek byc moze nie jest uwazany za odpowiednio mocne haslo, albo
    > gdzies przy tej instalacji nie zmienilo sie haslo do magazynu ...

    Bez wątpienia masz rację, tym nie mniej zupełnie nic z tego nie rozumiem
    :-) Zrealizowałem procedurę przekazaną przez bank.

  • 22. Data: 2017-04-03 19:52:36
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 28 Mar 2017 08:12:34 +0200, janek z pola <a...@e...pl>
    wrote:

    >Dlaczego mam wrażenie, że przy okazji migracji klientów BPH, AliorBank
    >dodatkowo wymienił jakiś klocek w infrastrukturze - np. coś związanego z
    >przechowywaniem historii albo jakąś bazę danych czegoś innego?
    Ciąg dalszy bałaganu:

    https://www.aliorbank.pl/dam/jcr:70c3fecc-91cb-4ec0-
    affa-258b8f79943e/20170403_AIB_CHRONOLOGIA.png
    na grafice wycinek a tutaj całość informacji z ST:

    ***
    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że operacje w historii rachunków są obecnie
    prezentowane od najstarszych do najnowszych. Wszystkie operacje są
    wyświetlane ze znakiem "+".
    W ciągu kilku najbliższych dni zostanie przywrócona prezentacja
    chronologiczna, z zaznaczeniem transakcji obciążających rachunek
    ("-").

    Ponadto, do 5 kwietnia br. bank udostępni Państwu funkcję, pozwalającą
    uporządkować przeniesione z systemu Sez@m zdefiniowane szablony
    płatności - będzie możliwe ich modyfikowanie i usuwanie.

    Przepraszamy za te niegodności oraz wszelkie inne utrudnienia, na
    jakie napotkaliście Państwo w ostatnich dniach w związku z połączeniem
    operacyjnym działalności przejętej z Banku BPH i Alior Banku.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Alior Banku
    ***

    a w historii oprócz pomieszanego nadawcy z odbiorcą, o którym już
    pisałem, mam wpis z wypłaty w bankomacie o treści:

    AAAA BBBB CCCC
    DDDD~ZTITLE2#2017-03-25 kod
    252148~ZTITLE3#PL Poznan ul.
    Wroclawska 16~ZTITLE4#974127