  • 1. Data: 2017-03-27 21:46:06
    Temat: BPH -> Alior - infolinia
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Po migracji z BPH nie działa moje hasło ;) do kantoru działa, do
    "zwykłego" Aliora nie działa, być może było inne. Cóż, lata nie
    używane do "zwykłego". Dzwonię na infolinię:
    19502
    1219502
    +481219502

    na wszystkich: "Przepraszamy, wybrany telefon nie odpowiada."

    Jakieś inne numery do Aliora istnieją?

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2017-03-27 22:13:36
    Temat: Re: BPH -> Alior - infolinia
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2017-03-27 o 21:46, WAM pisze:
    > Po migracji z BPH nie działa moje hasło ;) do kantoru działa, do
    > "zwykłego" Aliora nie działa, być może było inne. Cóż, lata nie
    > używane do "zwykłego". Dzwonię na infolinię:

    bo geniusze w związku z tym, ze sie nie logowałeś zablokowali Ci dostęp
    i wg nich jedyny sposób to drałowanie do oddziału
    Złożyłem reklamację na to i odblokowali - ale zrobiłem to prewencyjnie
    jakis czas temu. A teraz to tam nic nie działa, karty nie działają,
    podobno przelewy nie dochodzą itd...

  • 3. Data: 2017-03-27 22:16:37
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 27 Mar 2017 22:13:36 +0200, PP <...@...pl> wrote:

> [...]
    >Złożyłem reklamację na to i odblokowali - ale zrobiłem to prewencyjnie
    >jakis czas temu. A teraz to tam nic nie działa, karty nie działają,
    Wg informacji na stronie - można odblokować telefonicznie. Ale nie
    można się dodzwonić aby to w ogóle ustalić. Na 12 370 70 00 też ten
    sam komunikat.

    Jak już pójdę do oddziału to oprócz odblokowania od razu złożę
    wypowiedzenie umowy. To będzie moje trzecie rozwiązanie umowy z
    Aliorem. Raz z Aliorem Aliorem, raz z Aliorem Meritum i teraz z
    Aliorem BPH :D

    WAM

  • 4. Data: 2017-03-28 10:51:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Czasem można odblokować telefonicznie, a czasem nie można.
    Mi zaczęli przesyłać, że mam złożyć FATCA - choć dość mocno przekonany jestem, że
    składałem coś w tym kształcie przy zakładaniu kantoru, a było to niespełna rok temu.
    Można niby złożyć przez net, ale nie przez kantor tylko przez "duży" alior, a tam mi
    hasło od kantoru nie działało.
    Zadzwoniłem jeszcze przed weekendem, więc udało się dodzwonić, pani powiedziała, że
    nie da rady FATCA przez telefon, trzeba do oddziału - i tak samo nie mogę zmienić
    hasła do "dużego" aliora przez telefon (choć w końcu nie ustaliliśmy, czy
    kiedykolwiek miałem możliwość logowania do "dużego" aliora, a wyłączyli, bo się długo
    nie logowałem, czy też nie było nigdy) - też do oddziału.
    Trzeba było iść przed weekendem, teraz dantejskie sceny tam się mogą dziać (choć w
    sumie można iść popatrzeć, tylko z bezpiecznej odległości, i to może dalej niż z
    drugiej strony ulicy, bo mogą strzelać nawet), dobrze, że tego kantoru nie potrzebuję
    na bieżąco, nawet jak zablokują to odblokują jak tam w końcu pójdę.
    Swoją drogą co za debil ustalił termin tak poważnego wdrożenia na koniec miesiąca,
    gdy ludzie potrzebują zrobić opłaty i wypłacić pensję z bankomatu?
    Czyżby to "promocja" zleceń stałych, poleceń przelewu i płacenia kartą (choć z tym
    też podobno kłopot) ;>
    Ale pewnie klienci aliora kochają go tak samo jak kliencki mBąka mBąk. Synowie
    marnotrawni to tylko tacy "poprzejmowani" ;> Choć tak na to patrząc - po co
    przejmują? Czy też może wyliczyli, ze tych marnotrawnych to max. 10%?

  • 5. Data: 2017-03-28 17:23:56
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 28 Mar 2017 01:51:29 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >Czasem można odblokować telefonicznie, a czasem nie można.
    Chyba wczoraj mieli atak ddos bo dziś już można się dodzwonić (do
    automatu). Automat mówi to co na stronie logowania napisane:
    "Aby usprawnić obsługę zapytań dot. połączenia, prosimy w pierwszej
    kolejności o przesyłanie zapytań na adres k...@a...pl, opisując
    sprawę i podając numer telefonu kontaktowego, nasi konsultanci
    niezwłocznie oddzwonią."
    "Przewidywany czas oczekiwania powyżej 5 minut"

    >Swoją drogą co za debil ustalił termin tak poważnego wdrożenia na koniec miesiąca,
    gdy ludzie potrzebują zrobić opłaty i wypłacić pensję z bankomatu?
    Każdy termin jest równie dobry i równie zły. Jedni mają pensję na
    30-tego, inni na 10-tego. Jedni płacą opłaty na koniec miesiąca, inni
    na 15-tego. ZUSy w połowie miesiąca wypadają, pit na 20-tego, vat
    25-tego.

    >Choć tak na to patrząc - po co przejmują? Czy też może wyliczyli, ze tych
    marnotrawnych to max. 10%?
    Likwidują konkurencję. Można będzie podwyższyć opłaty :)

    WAM