  • 11. Data: 2017-03-29 19:16:31
    Temat: Re: bałagan w AliorBank po połączeniu operacyjnym z BPH
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-03-17 o 13:39, Tomaszek pisze:
> [...]
    > kwietnia, ale postanowiłem przetestować;) Poszło bez problemów, choć
    > zaskoczyło mnie to, że zażądali kodu SMS przy przelewie zdefiniowanym.
    >
    > Wydaje mi się, że wiem skąd pochodzi cały ten flejm. Ludzie nie
    > rozumieją, że na stary CIF można się zalogować tylko raz, a potem już
    > trzeba tylko na nowy i przy użyciu nowego hasła, które się samemu
    > ustaliło. Przy migracji te numery CIF są blisko siebie i na dodatek jako
    > pierwszy wyświetla się stary CIF, więc ludzkie ameby podają stary CIF i
    > nowe hasło;)))) I tak 3 razy pod rząd, a wtedy efekt wiadomy:)))

    No więc nie masz racji. Ja cały czas loguję się starym CIF-em ale nowym
    hasłem i działa.

    Potwierdzam, że żądają SMS przy zdefiniowanym bezpiecznym przelewie. Być
    możne tylko za pierwszym razem, bo nie da się bezpiecznego zaznaczyć
    ponownie jako bezpieczny.

  • 12. Data: 2017-03-29 19:19:53
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 28 Mar 2017 23:54:10 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:

    >Skoro tu nawet w tym wątku ktoś pisze że próbując logować się wpisywał hasło od
    aliora, od alior kantora a może i od TMobile próbował.
    Skoro nie działa właściwe hasło to co zrobić? Próbuję inne bo nie wiem
    o co im chodzi. Sami zresztą potwierdzili że nie do końca wiedzą
    którym CIF się logować. Wydaje mi się że mój dostęp był zablokowany
    już wcześniej, jeszcze na starym rachunku i dlatego nic nie wchodziło
    od razu. Te sytuacje, które opisują ludzie, to chyba każda jest inna,
    zależnie czy już kiedyś ktoś w Aliorze był czy nigdy nie był i jak się
    jego stare "bycie" skończyło (w systemie).

    >No i oczywistym jest ze zblokował sobie konto.
    >Takich asów było więcej zapewne więc i infolinia oblegana.
    Gdyby zadziałało to nikt z asów by nie dzwonił.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 13. Data: 2017-03-29 19:21:23
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 29 Mar 2017 13:39:29 +0200, Tomaszek <t...@o...pl>
    wrote:

    >Ludzie nie
    >rozumieją, że na stary CIF można się zalogować tylko raz, a potem już
    >trzeba tylko na nowy
    Gdzie bank napisał że mam się w ogóle zalogować na stary CIF? Od razu
    kazali na nowy.

    WAM

  • 14. Data: 2017-03-29 19:27:42
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 29 Mar 2017 18:53:14 +0200, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:

    >U mnie w wyciągach jest sprzed fuzji, a reszta w bieżącym. Na zdrowy
    >rozsądek powinni to tydzień później zrobić :-)
    Wpływ z 23.03 (widziałem go jeszcze w BPH) w Aliorze widzę nadawce w
    polu odbiorca. A nadawca jest pusty.

    >Cóż, masz takie prawo. Po co używałeś hasła do innego CIF-a? Bo na
    >zdrowy rozsądek to przecież są powiązane dane.
    ja wpisywałem od tego samego CIFa. AliorKantor i AliorBank to są te
    same CIFy (przynajmniej u mnie).

    W instrukcji którą miałem po zalogowaniu w BPH (wrzuciłem na grupę
    10.03) było:
    ***
    Krok 3
    Wpisz dotychczasowy identyfikator (numer CIF) w Alior Banku: xxxxxxxx
    Krok 4
    Wpisz dotychczasowe hasło do bankowości Alior Banku.
    ***

    Wpisałem aktualne haslo od Aliora (dokładnie to od Kantoru bo to jest
    ten sam CIF!). Nie poszło.
    Wpisałem hasło od Aliora (które miałem do X 2012). Nie poszło.

    Myślę że mój login do Aliora był już wcześniej zablokowany jako że
    byłem Klientem bez rachunków w Aliorze.

    WAM

  • 15. Data: 2017-03-29 19:39:25
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 28 Mar 2017 08:12:34 +0200, janek z pola <a...@e...pl>
    wrote:

    >* są głosy, że Alior przeniósł zlecenia stałe i przelewy zdefiniowane nie
    >według najnowszego stanu,
    U mnie przeniesione (z przedroskiem BPH_) są prawidłowo (ale ja chyba
    nie usuwałem przelewów zdefiniowanych w BPH).
    Pojawił mi się przelew zdefiniowany bez przedrostka BPH_, który miałem
    do X 2012 r. w Aliorze. Po jego wybraniu w polu "przelew środków z
    rachunku" mój numer konta znika co potwierdza przywiązanie tego
    przelewu do nieistniejącego rachunku. Jak wybieram te przeniesione z
    BPH to w "przelew środków z rachunku" pojawia się prawidłowo mój
    rachunek.

    WAM

  • 16. Data: 2017-03-29 20:51:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-03-17 o 19:21, WAM pisze:

    > Gdzie bank napisał że mam się w ogóle zalogować na stary CIF? Od razu
    > kazali na nowy.

    Nie mam tego jak zweryfikować, ale zdaje się było to w tej instrukcji,
    która si,ę przez miesiąc wyświetlała.

  • 17. Data: 2017-03-29 20:53:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    >
    > Potwierdzam, że żądają SMS przy zdefiniowanym bezpiecznym przelewie. Być
    > możne tylko za pierwszym razem, bo nie da się bezpiecznego zaznaczyć

    Ale jest inny problem. Jak zainstalowałem w telefonie odpowiednią apkę,
    to można było zmienić hasło na wzorek. Zmieniłem, bo wpisywania dość
    skomplikowanego hasła przeze mnie używanego w telefonie jest upierdliwe.
    No i nie działa. Daje się logować na stronie normalnym hasłem, ale
    wzorkiem z komórki nie. Wzorka raczej nie popierdzieliłem, bo dwa razy
    ten sam sie wrysowuje.

  • 18. Data: 2017-03-29 23:20:42
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 29 Mar 2017 20:51:29 +0200, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:

    >Nie mam tego jak zweryfikować, ale zdaje się było to w tej instrukcji,
    >która si,ę przez miesiąc wyświetlała.
    Instrukcję, która była u mnie wkleiłem na grupę. Jest w archiwum. Co
    było w Twojej nie wiem, być może instrukcje były różne zależne od
    historii Klienta w Aliorze.

    WAM

  • 19. Data: 2017-03-30 15:42:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
> [...]
    >No i nie działa. Daje się logować na stronie normalnym hasłem, ale
    >wzorkiem z komórki nie. Wzorka raczej nie popierdzieliłem, bo dwa

    Na moj gust, to jest w tych telefonach "magazyn hasel".
    Haslem chroniony.

    No i trzeba jakos mu podac to haslo.

    Wzorek byc moze nie jest uwazany za odpowiednio mocne haslo, albo
    gdzies przy tej instalacji nie zmienilo sie haslo do magazynu ...

    J.

  • 20. Data: 2017-04-01 12:04:17
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    > No więc nie masz racji. Ja cały czas loguję się starym CIF-em ale nowym
    > hasłem i działa.

    Ok. Miałem obok siebie dwa CIFy - stary i nowy. Logowałem się nowym.
    Poza tym taki szczegół: stary z BPH miał 9 cyfr, nowy ma 8.

    > Potwierdzam, że żądają SMS przy zdefiniowanym bezpiecznym przelewie. Być
    > możne tylko za pierwszym razem, bo nie da się bezpiecznego zaznaczyć
    > ponownie jako bezpieczny.

    Przeoczyłem to, tam faktycznie pole do zaznaczenia jako zaufany było do
    zaznaczenia. No nic. Za miesiąc może nie zapomnę zaptaszyć;)

    --
    t0maszek
    #nie lubię tego: tvn#wosp#facebook#gazeta#