  • 21. Data: 2008-03-14 22:29:32
    Temat: Re: awaria wpatomatu mBanku
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:freqn2$74k$1@inews.gazeta.pl...

    > "kashmiri" frenbj$vvh$...@n...interia.pl

    > Nie wiem. :)

    ucho - ucha siatki (l.mn.), ale uszy człowieka/zwierzęcia (l.podw.)
    oko - oka sieci (l.mn), ale oczy ludzkie (l.podw.)

    może jeszcze jakieś, nie pamiętam.

    > Czy Twoim zdaniem mogę mieć swoje zdanie dotyczące określenia 'w ręku?',
    > czy nie mogę? :)

    Oczywiście że możesz, masz prawo nawet poprawiać innych. Przecież nikt nie
    ma obowiązku wiedzieć wszystkiego ;)

    pozdr.
    k.

  • 22. Data: 2008-03-15 15:15:35
    Temat: Re: awaria wpłatomatu mBanku
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Czekam na białostockie wpłatomaty mBanku, jako że przelewanie
    > z Polbanku niekoniecznie jest proste. Raczej do tych mBankowych
    > też będę wkładał plik ;) banknotów. Czasami to pewnie będzie
    > naraz i pięć banknotów. :) Tak więc będzie możliwość zweryfikowania
    > Twojej tezy, jako że te wpłatopmaty zapewne będą nowe.

    To przejedź się do Galerii Białej przy Miłosza - tam znajdziesz. Razem z
    mBankowym POK.

    K.

  • 23. Data: 2008-03-15 17:34:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" 2...@k...eu.org

    : To przejedź się do Galerii Białej przy Miłosza - tam znajdziesz. Razem z mBankowym
    POK.

    Mówiono mi, że będą dopiero pod koniec marca, ale sprawdzę.
    Rozumiem, że jest gdzieś obok/niedaleko POKu.

    A może wiesz, gdzie będą stały kolejne? Do Białej mam blisko, ale
    sama Biała jest potężna, a nie mam ochoty na tracenie czasu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 24. Data: 2008-03-15 18:55:29
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

> [...]
    >
    > A może wiesz, gdzie będą stały kolejne? Do Białej mam blisko, ale
    > sama Biała jest potężna, a nie mam ochoty na tracenie czasu. :)

    Naprzeciwko kas Reala vis-a-vis po skosie do sklepu z herbatą, w pobliżu
    placówki PAF.

    K.

  • 25. Data: 2008-03-15 19:50:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" 4...@k...eu.org

    : Naprzeciwko kas Reala vis-a-vis po skosie do sklepu z herbatą, w pobliżu placówki
    PAF.

    Dziękuję. Szkoda, że pod taki wpłatomat nie można podjechać samochodem. :)
    Zazwyczaj nie parkuję daleko, a ta galeria to jak malutkie miasteczko :)
    z bezwzględnym zakazem ruchu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 26. Data: 2008-03-15 21:51:05
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" frci4j$53m$...@f...man.torun.pl

    > " 666" frchja$n8m$...@n...wp.pl

    > Nie będzie. :) Stan palca nie jest ustalony. :)

    Specjalnie dla Ciebie ustaliłem ów stan. :) Oto i on:

    Przedostatni paliczek jest nadal pogrubiony a ostatni staw nadal zaczerwieniony.
    Ponadto widać posuwającą się** deformację paznokcia oraz stopniowe zanikanie****
    wyprostu ostatniego stawu. Dzisiaj już wiadomo na pewno, że pełne****** zginanie
    tego palca nie będzie nigdy możliwe. No i palec jest nadal obrzęknięty ogólnie.

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    ** deformacja posuwa się i za jakiś czas zostanie odcięta
    (lub raczej odgryziona -- bo ja lubię ogryzanie paznokci)

    **** zaczęło się od około 20 stopni, teraz jest zazwyczaj mniej niż
    15 stopni, ale bez myszkowania :) potrafi spadać nawet do 5 stopni
    (teraz, tuż po intensywnych ćwiczeniach jest właśnie 5 stopni;
    ideałem jest oczywiście pełny wyprost, czyli 0 stopni, ale ponoć
    mniej niż 10 stopni to bardzo dobry wynik; przeprostowanie przy
    pomocy lewej ręki jest możliwe do około -20 stopni, więc staw
    jest sprawny)

    ****** czyli do 360 stopni (bo i jak zgiąć jakikolwiek palec w taki sposób?)
    na razie jest niemal 110 stopni w stawie przedostatnim i ponad 70 stopni
    w stawie ostatnim (ideał to chyba odpowiednio 110 stopni i 80 stopni, ale
    ja chcę więcej i stawy pozwalają na więcej, co widać w czasie ćwiczeń,
    gdy przyginam je lewą rączką)

    Jednym słowem -- życie jest brutalne... Być może za jakiś czas
    nikt mi nie uwierzy w to, że ścięgno prostownika było zerwane. :)

    Odczuwam ból (zwłaszcza po przebudzeniu) i czasami lekkie strzykanie,
    ale to raptem niepełne 3 miesiące po zerwaniu. :) Za jeden tydzień
    (bez kilku godzin?) miną pełne 3 miesiące, z których luty ma tylko
    29 dni. :) Dziś natomiast minął 84 dzień, czyli 12 tydzień, jeśli
    dobrze policzyłem, a nigdy w arytmetyce nie byłem mocny. :) (9 dni
    grudnia, 31 dni stycznia, 29 dni lutego i 15 dni marca) Dla mnie
    to jak wieczność!!!

    Złamany wczesnym latem 2004 roku wskaziciel tej ręki dochodził do
    siebie znacznie dłużej. Widoczny obrzęk utrzymywał się przez trzy
    lata; ból czuję nadal. Oczywiście nadal jest trochę zdeformowany:
    ma uszkodzoną opuszkę a począwszy od koniuszka :) przedostatniego
    paliczka jest lekko odgięty od osi i lekko zrotowany.

    Tym razem fachowa pomoc nadciągnęła bardzo szybko (następnego
    dnia) a skorzystałem z niej już w szóstym dniu po kontuzji. :)
    Przy złamaniu wskaziciela fachowej pomocy udzielono mi dopiero
    ćwierć roku po kontuzji...

    Złamanym wiosną 2004 roku małym (piątym) palcem prawej ręki
    fachowcy zajęli się szybko i efekt widać -- zakres ruchu
    tego palca jest teraz lepszy niż był przed złamaniem, :)
    nie ma widocznych deformacji a ból występuje tak rzadko,
    że nie pamiętam, kiedy ów palec bolał ostatni raz.

    Lekarze to (ogólnie rzecz ujmując/uogólniając) mądrzy i odważni ludzie. :)
    Oczywiście nie wszyscy, ale na całą masę ortopedów
    (3 pierwsze dni po zerwaniu ścięgna przyniosły mi kontakt
    z 6 ortopedami; kolejne dni zapoznały mnie z kilkunastoma
    następnymi, a przez całe swoje życie poznałem co najmniej
    pół setki różnych ortopedów),
    którzy udzielali mi pomocy, raptem trafiło się kilku przygłupów, :)
    których jakieś (; wewnętrzne głosy ;) namówiły do czynów niechlubnych. :)

    -=-

    Wracając do III palca -- podtrzymuję niewiarygodne 5 stopni wyprostu!!!
    Oczywiście bez pomagania lewą ręką. Tyle udaje się na samych ścięgnach
    prawej. :) Być może nie do końca jest OK z unerwieniem palca i sterowanie
    nim nieco głupieje. Być może trzeba jeszcze trochę czasu, abym nauczył
    się nowego układu, czyli posługiwania się tym nowym :) palcem. :) Przez
    jakiś czas źle odbierałem nim/palcem kształty chwytanych przedmiotów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 27. Data: 2008-03-15 21:59:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Mar, 20:50, "Eneuel Leszek Ciszewski"
> [...]
    > Zazwyczaj nie parkuję daleko, a ta galeria to jak malutkie miasteczko :)

    Ile placisz za bilet parkingowy parkujac w poblizu?

  • 28. Data: 2008-03-15 22:23:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" freu5t$a3l$...@n...interia.pl

    > ucho - ucha siatki (l.mn.), ale uszy człowieka/zwierzęcia (l.podw.)
    > oko - oka sieci (l.mn), ale oczy ludzkie (l.podw.)

    Czyli:

    -- Małgosia ma piwne oczy, ale Jaś i Małgosia mają piwne oka. ;)

    > może jeszcze jakieś, nie pamiętam.

    Liczba podwójna już nie istnieje i MZ nie warto jej stosować.
    Podobnie nie istnieje już masa słów czy zwrotów.

    > Oczywiście że możesz, masz prawo nawet poprawiać innych.

    Zauważ, że nie poprawiałem, ale wyraziłem swoje zdanie.

    > Przecież nikt nie ma obowiązku wiedzieć wszystkiego ;)

    Obowiązek jest rzeczownikiem, więc nie można mieć w obowiązku czegoś,
    co wyraża się czasownikiem. To jakby jakaś czynność była elementem
    rzeczy/przedmiotów.

    -- Wśród pudełek znalazłem chodzić i wiedzieć. ;)

    Powyższe może być, ale już pudełko nie może być wstążką. ;)

    Poniższe już jest błędne:

    -- Byli tam ludzie: dzieci, kobiety, mężczyźni i hipopotamy. ;)

    Ogólny zbiór (obowiązek/obowiązki) to rzeczowniki, dlaczego więc
    jakiś szczególny jego podzbiór (wiedzieć) miałby być czasownikiem? :)

    -=-

    Wracając do liczby podwójnej -- proponuję przeniesienie się na polszczyznę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 29. Data: 2008-03-15 22:28:30
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No cóż, w takim razie od dzisiaj w KF :-)
    JaC

    -----

  • 30. Data: 2008-03-15 22:36:52
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "krzysztofsf" 7...@i...goog
    legroups.com

> [...]
    > z bezwzględnym zakazem ruchu. :)

    : Ile placisz za bilet parkingowy parkujac w poblizu?

    Przed 14 miesiącami straciłem poczucie czasu po tym, jak przesiedziałem
    miesiąc przed komputerem z powodu uszkodzonego kolana. Zapłaciłem wówczas
    36 złotych -- było ciemno i uważałem, że jest już po 18 godzinie. Normalnie
    raczej trudno mnie na czymś takim przyłapać. :)

    Nie kupuję biletów parkingowych.

    Na o/za/płacenie mam 5 minut -- to masa czasu. Stawiam samochód, wchodzę
    do sklepu, oglądam co chcę i wychodzę. Czasami potrafię tak obskoczyć dwa
    sklepy. :) Ostatnio mam kłopoty z prawym kolanem, przez co chodzę wolniej,
    ale choć komfort mniejszy -- jakoś sobie radzę. :)

    Ponadto czasami stawiam samochód poza siedliskiem szatana (strefą płatnego
    parkowania) i chodzę po Białymstoku spokojnie piechotą. :) Wbrew pozorom
    można tak dotrzeć wszędzie w tym mieście. :) W ubiegłym roku miałem kłopot,
    gdyż mój samochód można było uznać za porzucony ;) i zabrać w majestacie
    prawa jako śmieć. ;) Teraz, po blacharce, samochód wygląda dostojnie. :)
    Chcę kupić nowy, ale nie potrafię się zdecydować. :) Najlepiej pasuje mi
    BMW 3, ale w salonie jest trochę za drogie a i pana Breczko znam ze złej
    strony. :) Wyjściem jest kupno samochodu na Lipowej 30/210. :) Proces
    decyzyjny trwa ;) a pieniądze marnują się. :) Samochód musi: być nowy;
    być krótki, ale mieć duży rozstaw osi; mieć duże szyby; być napędzany
    Dieslem z automatyczną skrzynią biegów; mieć ocynkowane blachy...

    No i od 17:30 upadli aniołowie (zwani inspektorami UM) nie sprawdzają opłat.

    Dwa (z trzech) wpłatomaty Polbanku znajdują się na granicy siedliska szatana. :)

    Wpłacenie pieniędzy w Polbanku (czy u sympatycznej bankierki, czy w bankomacie)
    trwa zdecydowanie mniej niż 5 minut. Co innego z Lukas... Tam jakikolwiek kontakt
    z obsługą trwał nie mniej niż pół godziny... No i obsługanci Polbanku bez sprzeciwu
    przyjęli moje wyjście (raz taki kontakt trwał dłużej niż 5 minut) w czasie
    załatwiania
    mnie, :) zaś w Lukas kręcono nosem na takie praktyki...

    Parkuję za darmo, a w gorące dni -- i za darmo, i w cieniu. :)
    I zazwyczaj pod drzwiami sklepu czy banku -- aby nawiązać do tematyki grupy. :)

    -==-

    W warszawskim siedlisku szatana parkuję zazwyczaj pod ziemią w hotelach lub na
    parkingu biblioteki i w podobnych miejscach :) lub na posesjach prywatnych.

    --