  • 1. Data: 2008-03-13 12:16:23
    Temat: awaria wpłatomatu mBanku
    Od: a...@o...pl

    Witam serdecznie,

    Mam problem, który pewnie przewijał się przez grupę i proszę tych którym
    przytrafiła się podobna sytuacja o info o jej rozwiązaniu.

    Wczoraj wpłacałam przez wpłatomat na konto w mBanku. Dla mnie była to większa
    kwota więc ją podzieliłam na kilka wpłat. Ale przy jednej z wpłat, maszyna
    zaczęła dziwnie pracować, oddała część pieniędzy otworem do wpłat i jeden
    banknot otworem poniżej z komunikatem, że banknoty są pogniecione. I poza tym
    nic się nie dało zrobić, a za chwilę maszyna pokazała komunikat "Terminal
    nieczynny". Kilka banknotów zostało w środku, a ja zostałam bez potwierdzenia
    wpłaty. Sprawdziłam - połkniętej kwoty na koncie nie mam.
    Zadzwoniłam od razu na mline, ale nie chciano przyjąć zgłoszenia reklamacyjnego
    - dopiero po godzinie, gdy odświeżą się stany kont.
    Wpłatomat zaczął działać po 10 miniutach, więc dla sprawdzenia wpłaciłam jeszcze
    niewielką kwotę i wszystko było OK.
    Przy drugim telefonie na mLinie zgłoszenie już przyjęto - widać inna pani z call
    center znała inne procedury.

    Czy połknięta kaska zostanie mi zwrócona czy do tej pory przeze mnie zawsze
    chwalony mBank pozbawi mnie część wynagrodzenia, które chciałam wpłacic na konto?

    Pozdr

  • 2. Data: 2008-03-13 15:09:26
    Temat: Re: awaria wpłatomatu mBanku
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Czy połknięta kaska zostanie mi zwrócona czy do tej pory przeze mnie
    > zawsze
    > chwalony mBank pozbawi mnie część wynagrodzenia, które chciałam wpłacic
    > na konto?

    Jeżeli bank uzna reklamację to kasa pojawi się na koncie. A jeżeli nie
    to...sama rozumiesz
    doświadczysz na własnej skórze jak to jest korzystać z usług "darmowego"
    banku.

    W każdym razie bank ma na rozpatrzenie reklamacji 30 dni! Cierpliwość
    wskazana...

    pozdr.

  • 3. Data: 2008-03-13 15:42:59
    Od: "dana" <d...@g...pl>

    > Czy połknięta kaska zostanie mi zwrócona czy do tej pory przeze mnie
    zawsze
    > chwalony mBank pozbawi mnie część wynagrodzenia, które chciałam wpłacic na
    konto?

    Dwukrotnie mi zeżarło kasę bez potwierdzenia i dwukrotnie odzyskałam ją bez
    większej walki. Cierpliwie czekaj. W najdłuższym przypadku trwało to ok
    tygodnia od złożenia reklamacji.

    Pozdr
    Dana

  • 4. Data: 2008-03-13 16:03:56
    Od: r...@p...fm

    On 13 Mar, 16:42, "dana" <d...@g...pl> wrote:
    > zawsze
    > konto?

    Witam.

    Co prawda to nie mi a znajomemu "połknęło" kasę. O kasę sie nie martw.
    Żaden bank nie będzie narażał się na szwank ze względu na parę groszy.
    Z tym, że zachowaj max. cierpliwości, czyli 30 dni do rozpatrzenia
    reklamacji (życzę Tobie szybszego rozpatrzenia sprawy) a po upływie
    tego czasu skontaktuj sie z mLinią i pewnie to samo wyjdzie z Ciebie -
    zaczniesz krzyczeć na obsługę banku itp. a kasa w ciągu 1-go dnia od
    telefonu będzie na koncie.

    Pozdro
    Robson

  • 5. Data: 2008-03-13 16:43:20
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 13 Mar 2008 09:03:56 -0700 (PDT), r...@p...fm wrote:

    > Żaden bank nie będzie narażał się na szwank ze względu na parę groszy.

    Na forum mBanku można znaleźć historie ludzi, którym reklamacji nie uznano.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 6. Data: 2008-03-13 18:12:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    a...@o...pl 2...@n...onet.pl

    > Czy połknięta kaska zostanie mi zwrócona czy do tej pory przeze mnie zawsze
    > chwalony mBank pozbawi mnie część wynagrodzenia, które chciałam wpłacic na konto?

    Trudno zgadnąć, ale mnie kiedyś (kilkanaście lat temu) bankomat PeKaO SA
    nie wypłacił 50 złotych (za szybko zabrał z powrotem -- nie zdążyłem zabrać)
    i reklamację uwzględniono. Akurat wówczas spaliłem komuś palnik (lampę uliczną)
    za 50 złotych i obiecałem, że pieniądze zwrócę. :) Reklamację rozpatrzono na
    moją korzyść natychmiast po tym, jak oddałem pieniądze za palnik, co utwierdziło
    mnie w wierze w tak zwaną sprawiedliwość Boską. Może i Ty masz coś na sumieniu? ;)

    Swoją drogą -- nieźle zarabiasz, skoro potrzebne było rozłożenie wpłaty na kilka
    rat... ;) IMO ktoś policzy pieniądze w bankomacie, zerknie na reklamacje i wydruki
    (czy inne zapiski) bankomatu, i jeśli podana przez Ciebie kwota jakoś ;) pokryje
    się z bilansami (albo raczej z brakiem bilansów) to pieniądze Ci oddadzą. :) Może
    nawet z przeprosinami, bo jednak to chyba nie jest Twój błąd. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2008-03-13 18:30:37
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:frbr8u$bf8$1@flis.man.torun.pl...

> [...]
    > :) Może
    > nawet z przeprosinami, bo jednak to chyba nie jest Twój błąd. :)

    ale z ciebie inteligent. Pomysl sam kto bylby tak glupi, zeby cala wyplate
    (nawet jesli to 1000zl) wplacac za jednym zamachem do wplatomatu. Wniosek z
    taki, ze wplatomaty sa praktyczne przy zalozeniu wplacania po 1 banknocie.

    pozdr

  • 8. Data: 2008-03-13 18:47:18
    Od: a...@o...pl

    Wpłacałam może nie po jednym banknocie, ale po małych kwotach. Ale chyba jednak
    był to ostatni raz. Dla mnie nawet tydzień czekania na kaskę (mam nadzieję, że
    oddadzą), to zbyt długo. Tym bardziej, że to wypłata za styczeń (ZUS tak szybko
    płaci za urlop macierzyński) i naprawdę kaskę potrzebuję.

  • 9. Data: 2008-03-14 00:03:34
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    a...@o...pl wrote:

> [...]
    > nadzieję, że oddadzą), to zbyt długo. Tym bardziej, że to wypłata za
    > styczeń (ZUS tak szybko płaci za urlop macierzyński) i naprawdę kaskę

    Dobra zasada korzystania z wpłatomatu jest taka, żeby nie wkładać do
    piekielnej maszyny jednorazowo więcej pieniędzy niż jesteś w stanie
    przeboleć przez czas rozpatrywania reklamacji :).

    Chociaż i tak się chwali że w ogóle rozłożyłeś to na kilka rat. Taki Eneuel
    Leszek to widać robi ty tylko powyżej 10tys :).

    p. m.

  • 10. Data: 2008-03-14 00:36:16
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    O boosz... nie... znowu bedzie o palcu...
    JaC

    -----