  • 11. Data: 2008-03-14 00:36:51
    Temat: Re: awaria wpłatomatu mBanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Z" frbrs8$60u$...@n...onet.pl

    > ale z ciebie inteligent. Pomysl sam kto bylby tak glupi, zeby cala wyplate
    > (nawet jesli to 1000zl) wplacac za jednym zamachem do wplatomatu.

    Ja.

    > Wniosek z taki, ze wplatomaty sa praktyczne przy zalozeniu wplacania po 1
    banknocie.

    I zapewne po każdym warto wziąć pokwitowanie, albo i ;) być może zaczekać na
    dopisanie wpłaty do stanu konta. :) Ja już nie czekam na dopisanie -- wkładam
    tyle banknotów, ile mam akurat przy sobie (wcześniej je liczę i zapamiętuję,
    ile jakich wkładam) sprawdzam i akceptuję, po czym biorę pokwitowanie i wychodzę.

    Swego czasu sympatyczna Ania popatrzyła na mnie jak na idiotę, gdy wpłacałem
    pieniądze na oba konta w Polbanku, zamiast na jedno. Akurat miała pecha,
    bo jedna z kart (z jednego z tych dwóch kont) nawaliła (gdybym nie rozłożył
    wpłaty na dwa konta, nie mógłbym pobrać pieniędzy w bankomacie) ale ogólnie
    nie widzę powodu do komplikowania sobie życia. :) (w tym moim wypadku
    poprzez wpłacanie na kilka kont a w przypadku wpłacania w bankomacie
    poprzez wpłacanie po jednym banknocie)

    Na razie wpłacałem tylko kilkanaście razy w bankomacie (może ze dwadzieścia)
    ale i tak uważam tę drogę za mniej niebezpieczną niż wpłacanie w ,,kasie'', :)
    gdzie dość często :) miewam problemy, do których niby się przyzwyczaiłem, :)
    ale które jednak uważam za niemiłe.

    Dziś, pewnie około 13:10 :) będę wpłacał kolejny raz -- proszę o trzymanie kciuków.
    ;)
    (czyli o życzenie mi, abym miał jakieś trudności z wpłaceniem) Wpłacę (zamierzam
    wpłacić)
    w bankomacie Polbanku, skąd przeleję (przeleję wcześniej) na eKonto w mBanku, aby
    stamtąd
    opłacić za freeko nie mój ZUS. :)

    BTW -- chyba warto już przelać na to eKonto. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 12. Data: 2008-03-14 00:48:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mvoicem" frcf6i$hd7$...@i...gazeta.pl

    > Dobra zasada korzystania z wpłatomatu jest taka, żeby nie wkładać do
    > piekielnej maszyny jednorazowo więcej pieniędzy niż jesteś w stanie
    > przeboleć przez czas rozpatrywania reklamacji :).
    >
    > Chociaż i tak się chwali że w ogóle rozłożyłeś to na kilka rat. Taki Eneuel
    > Leszek to widać robi ty tylko powyżej 10tys :).

    Polbankowe bankomaty chyba nie przyjmują więcej niż 50 sztuk naraz, więc
    10 kilo to akuratna wielkość do podziału. :) Ale ja po tyle nie wpłacam.
    Dziś wpłacę ze dwie lub trzy stówy -- nawet jeszcze nie wiem ile. :) Zaś
    zwykle wpłacam nie więcej niż 1 tysiąc. I nie rozkładam, bo mi zależy na
    czasie. Liczę, wkładam, sprawdzam, akceptuję i zabieram pokwitowanie. :)
    Cieszę się z tych powodów, że trwa to tak krótko i możliwe jest o każdej
    porze dnia (czy nocy) czyli także wówczas, gdy w strefie szatana (zwanej
    strefą parkowania płatnego) nie buszują przeklęte :) anioły, górnolotnie
    nazywane inspektorami UM. ;)

    Ale gdy już będę wpłacał po 10 kilo naraz -- też nie będę rozkładał. :)
    Kiedyś tyle mogłem zarabiać dziennie. :) Później nie miałem co jeść. :)
    A teraz... Chyba teraz idę już spać. :)

  • 13. Data: 2008-03-14 00:49:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " 666" frchja$n8m$...@n...wp.pl

    > O boosz... nie... znowu bedzie o palcu...

    Nie będzie. :) Stan palca nie jest ustalony. :)
    (więc nie będzie)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 14. Data: 2008-03-14 01:06:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" frchrn$4i5$...@f...man.torun.pl

    > BTW -- chyba warto już przelać na to eKonto. :)

    Oczywiście Polbankowe przelewanie z własnego na własne działa
    na niby, więc przelew będę musiał powtórzyć za kilka godzin. :)

    Mam niejasne przeczucie/wrażenie, że te (rzekomo automagiczne)
    przelewy robione są ręcznie. :)

    Przypominało się mi, że w dzień także Polbankowa obsługa chodził
    tak sobie -- mam milka świeżych snapów z błędami strony. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 15. Data: 2008-03-14 03:19:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Mar, 01:48, "Eneuel Leszek Ciszewski"

> [...]
    > Dziś wpłacę ze dwie lub trzy stówy -- nawet jeszcze nie wiem ile. :) Zaś
    > zwykle wpłacam nie więcej niż 1 tysiąc. I nie rozkładam, bo mi zależy na

    Polbankowe wplatomaty sa nowe i nienadmiernie obciazone - to mechanika
    dziala bez problemu.
    mBankowe wyeksploatowane, to czestotliwosc awarii jest wieksza.
    Z tego co pisza na formu mBanku, to zdazaja sie awarie przed
    przeliczeniem banknotow i wtedy logi bankomatu nie podaja, ze
    cokolwiek wlozono, lub wykazuja jeden banknot zamiast "pliku".
    No i najwazniejsze - jesli wplacasz mniejszymi porcjami, to w
    przypadku awarii reszta gotowki zostaje ci w reku. Gdy zatnie sie na
    calosci wplacanych srodkow - to calosc masz zamrozona na reklamacji do
    czasu wyjasnienia.

  • 16. Data: 2008-03-14 10:38:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 0...@e...goo
    glegroups.com

[...]

    W tym ręku czy w tamtym ręku?

    : Gdy zatnie sie na
    : calosci wplacanych srodkow - to calosc masz zamrozona na reklamacji do
    : czasu wyjasnienia.

    Poza płcią ręki OK.

    Czekam na białostockie wpłatomaty mBanku, jako że przelewanie
    z Polbanku niekoniecznie jest proste. Raczej do tych mBankowych
    też będę wkładał plik ;) banknotów. Czasami to pewnie będzie
    naraz i pięć banknotów. :) Tak więc będzie możliwość zweryfikowania
    Twojej tezy, jako że te wpłatopmaty zapewne będą nowe.

    BTW Polbanku -- chyba już dwa dni odpowiadają :) mi na moje
    pytanie dotyczące usuwania odbiorcy z listy odbiorców przelewów...

    Zapewne i w mBanku coś się popsuje, gdy ów bank pochwalę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 17. Data: 2008-03-14 11:42:17
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:frdkre$djs$1@flis.man.torun.pl...

    > "krzysztofsf"
    > 0...@e...goo
    glegroups.com

> [...]
    >
    > W tym ręku czy w tamtym ręku?
    >
    > : Gdy zatnie sie na
    > : calosci wplacanych srodkow - to calosc masz zamrozona na reklamacji do

    ???
    Jest poprawnie!

  • 18. Data: 2008-03-14 17:57:25
    Temat: Re: awaria wpatomatu mBanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" frdo8a$h6j$...@n...interia.pl

    > Jest poprawnie!

    Ale pozostaje pytanie: czy w prawym ręku, czy w lewym ręku? ;)

    ręka ż III, CMs. ręce; lm M. ręce, D. rąk, N. rękami a. rękoma, Ms. rękach (ręku)

    <<chwytna część kończyny górnej u człowieka i u naczelnych, składająca się
    z nadgarstka, śródręcza i palców; potocznie: cała kończyna górna (od barku po
    palce)>>

    Słownik JP PWN sprzed kilku lat podaje:

    Nieść, trzymać coś w prawej ręce, w obu rękach.

    Żyć, gospodarować z ołówkiem w ręku
    Mieć fach w ręku; mieć w ręku kawałek chleba

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 19. Data: 2008-03-14 20:33:06
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:freebe$l51$1@flis.man.torun.pl...

> [...]
    >
    > Nieść, trzymać coś w prawej ręce, w obu rękach.
    >

    > Żyć, gospodarować z ołówkiem w ręku
    > Mieć fach w ręku; mieć w ręku kawałek chleba

    "(w) ręku" to dawna liczba podwójna i znaczy "(w) obu rękach".

    Dlatego nie można mówić: w prawym/lewym ręku. Tylko: w ręku.

    "Kobieta z dzieckiem na ręku" to "niosąca dziecko (na rękach)", a nie "z
    dzieckiem na jednej ręce".

    Jest jeszcze parę innych pozostałości liczby podwójnej w jęz. polskim -
    wiesz jakie?

    Pozdr.
    k.

  • 20. Data: 2008-03-14 21:28:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" frenbj$vvh$...@n...interia.pl

> [...]

    > dzieckiem na jednej ręce".

    > Jest jeszcze parę innych pozostałości liczby podwójnej w jęz. polskim - wiesz

    Nie wiem. :)

    Czy Twoim zdaniem mogę mieć swoje zdanie dotyczące określenia 'w ręku?', czy nie
    mogę? :)

    --