  • 1. Data: 2008-03-13 10:06:22
    Temat: Dzwonic Panie i panowie do Citi :)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Wlasnie nam wprowadzono nowe dobrowolne ubezpieczenie, z ktorego
    musimy zrezygnowac przez Citiphone :)

  • 2. Data: 2008-03-13 10:07:57
    Temat: Re: Dzwonic Panie i panowie do Citi :)
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    krzysztofsf pisze:
    > Wlasnie nam wprowadzono nowe dobrowolne ubezpieczenie, z ktorego
    > musimy zrezygnowac przez Citiphone :)

    KK też się tyczy?

    --
    k.

  • 3. Data: 2008-03-13 10:09:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Mar, 11:07, Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org> wrote:

    > KK też się tyczy?

    No wlasnie KK :)

    Mam ich! Sa w ukrytej kamerze :))

    procentowe od zadluzenia.

  • 4. Data: 2008-03-13 10:13:06
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    krzysztofsf pisze:

    > No wlasnie KK :)
    >
    > Mam ich! Sa w ukrytej kamerze :))
    >
    > procentowe od zadluzenia.

    Hm, to tak można włączyć usługę bez powiadomienia o jej wdrożeniu? W
    dodatku płatną?

    --
    k.

  • 5. Data: 2008-03-13 10:24:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Mar, 11:13, Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org> wrote:

    > Hm, to tak można włączyć usługę bez powiadomienia o jej wdrożeniu? W
    > dodatku płatną?

    Pierwszy miesiac bezplatna.
    Bedziesz mial info przy wyciagu o zmianie regulaminu.
    jak nie zwrocisz uawagi...

    trza czujnym byc - i to we wszystkich bankach i kartach.
    Robia dobrze i trzeba osobno informowac, ze sie nie chce.

  • 6. Data: 2008-03-13 10:29:18
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    krzysztofsf pisze:
> [...]
    >
    > trza czujnym byc - i to we wszystkich bankach i kartach.
    > Robia dobrze i trzeba osobno informowac, ze sie nie chce.

    W tym z lutego nie miałem, marcowy dostanę dopiero pod koniec, bo okres
    mam w ostatnim tygodniu miesiąca (:P).

    Da się jakoś sprawdzić, czy mam to to aktywne?

    --
    k.

  • 7. Data: 2008-03-13 10:38:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Mar, 11:29, Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org> wrote:

    > W tym z lutego nie miałem, marcowy dostanę dopiero pod koniec, bo okres
    > mam w ostatnim tygodniu miesiąca (:P).
    >
    > Da się jakoś sprawdzić, czy mam to to aktywne?

    Sadze, ze dzwoniac na Citiphone.
    Po to jest ten darmowy miesiac na poczatku, zeby powlaczac wszystkim
    nie narazajac sie na zarzut niepoinformowania.

  • 8. Data: 2008-03-13 11:23:28
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    >Sadze, ze dzwoniac na Citiphone.
    >Po to jest ten darmowy miesiac na poczatku, zeby powlaczac wszystkim
    >nie narazajac sie na zarzut niepoinformowania.

    cwaniaki, jak kiedys wprowadzili dziwne zapisy w umowy nowe to podslylali mi
    3x az dali sobie spokoj, nie podpisalem zadnej nowej umowy
    to wprowadzili teraz do regulaminu inne kruczki.... ucza sie , ucza :)

  • 9. Data: 2008-03-13 11:29:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Mar, 12:23, "Damian" <x...@o...pl> wrote:

    > cwaniaki, jak kiedys wprowadzili dziwne zapisy w umowy nowe to podslylali mi
    > 3x az dali sobie spokoj, nie podpisalem zadnej nowej umowy
    > to wprowadzili teraz do regulaminu inne kruczki.... ucza sie , ucza :)

    W kartach pko bp wprowadzono wlasnie to samo - ale obligatoryjnie.

    City 100 razy lepsze i wole sie z nimi bawic w kotka i myszke niz miec
    zagrywki przymusowe jak w pko.

  • 10. Data: 2008-03-13 11:36:45
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Krzysztofsfie!

    W czwartek, 13 marca 2008, o godz. 11:38:42, napisałeś na temat: "Dzwonic
    Panie i panowie do Citi :)"
    krzysztofsf k...@w...pl, news:4892aff9-b17d-494d-9921-70da61b2d44d@d4g2000prg
    .googlegroups.com

    > Sadze, ze dzwoniac na Citiphone.
    > Po to jest ten darmowy miesiac na poczatku, zeby powlaczac wszystkim
    > nie narazajac sie na zarzut niepoinformowania.

    KK Citi mam od stycznia. Przy aktywacji na CitiPhone kazałem powyłączać te
    ubezpieczenia, na co dostałem ustne potwierdzenie i na wyciągach nie mam za
    to opłaty.

    Czy teraz mam ponownie dzwonić aby to ponownie wyłączyć?

    --
    Hej!
    TZ

    - W Krakowie wybudowano ostatnio wiele nowych zabytków. -