  • 1. Data: 2003-08-29 10:34:56
    Temat: awaria mBank, PlusGSM, prąd w Londynie ..... czy to Mars ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    już dawno nie było takiej serii awarii ...
    najpierw wczoraj awaria prądu w Londynie (jakoś dziwnie ją wyciszono),
    później awaria w mBanku i nadal czekające na wysłanie przelewy z pierwszej
    sesji KIR, no i godzinna awaria PlusGSM w centrum Warszawy ...

    czy myślicie, że to terroryści czy raczej wpływ Marsa ?

    czy ktoś słyszał o jakiś jeszcze awariach ? jak sprawuje się PKO BP ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-08-29 10:39:58
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

    > czy ktoś słyszał o jakiś jeszcze awariach ?

    Awaria http://niusy.onet.pl z IE 6.0:
    Objawy:
    Po wejściu na dowolny wątek, a następnie po powrocie do poprzedniej strony
    (listy wątków) za pomocą przycisku "Wstecz" przeglądarki pojawia się źródło
    strony, a nie jej graficzna postać.
    Problem występuje tylko dla przeglądarek IE (IE 6.0 PL najnowsze poprawki).
    Testowane na kilku komputerach. Pojawiło się dzisiaj :-)

    Jacek

  • 3. Data: 2003-08-29 10:47:39
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    >
    > czy myślicie, że to terroryści czy raczej wpływ Marsa ?
    >
    > czy ktoś słyszał o jakiś jeszcze awariach ? jak sprawuje się PKO BP ?

    nie, ale moj syn ma od paru dni kolki wiec cos w tym jest :)

    PiotR

  • 4. Data: 2003-08-29 12:14:05
    Od: "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message
> [...]
    > czy myślicie, że to terroryści czy raczej wpływ Marsa ?
    > czy ktoś słyszał o jakiś jeszcze awariach ? jak sprawuje się PKO BP ?

    Wlasnie probowalem zaplacic Gusikiem inteligo i wyplacic z bankomatu PKOBP.
    Nie dalo sie. Bankomaty WBK w ogole nie dzialaja.
    K.

  • 5. Data: 2003-08-29 12:25:34
    Od: "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com>

    "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com> wrote in message

    > Wlasnie probowalem zaplacic Gusikiem inteligo i wyplacic z bankomatu
    PKOBP.
    > Nie dalo sie. Bankomaty WBK w ogole nie dzialaja.

    Oczywiscie Guzikiem :))
    InteLinka stwierdzila, ze mieli chwilową modernizacje. Ale juz dziala... :))
    K.

  • 6. Data: 2003-08-29 12:40:07
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 29 Aug 2003 12:34:56 +0200, w <bina79$n1t$1@atlantis.news.tpi.pl>, "plusz"

    > czy ktoś słyszał o jakiś jeszcze awariach ? jak sprawuje się PKO BP ?

    U mnie prądu nie było :P

  • 7. Data: 2003-08-29 13:05:11
    Od: "Marlboro" <m...@e...it.pl>

    Tia... cos w tym jest... ja próbowałem dziś wyciągnąc kasę z Inteligo w
    bankomacie Euronetu - awaria komputera centralnego twojego banku... Próba
    zapłacenia za zakupy w kasie też skończyła się totalną odmową autoryzacji
    tranzakcji...

    Próba uzyskania salda rachunku poprzez serwis SMS Inteligo - to samo - zero
    odpowiedzi...

    --
    Pozdro...
    Marlboro

  • 8. Data: 2003-08-29 13:07:42
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> napisał w

> [...]
    >
    > czy myślicie, że to terroryści czy raczej wpływ Marsa ?
    >
    > czy ktoś słyszał o jakiś jeszcze awariach ? jak sprawuje się PKO BP ?

    Poczta na Interii od dwóch dni też działa w kratkę.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 9. Data: 2003-08-29 13:19:48
    Od: "Marlboro" <m...@e...it.pl>

    Aha... no i oczywiście na dodatek, jakakolwiek próba połączenia się z
    konsultantem kończy się niepowodzeniem... komunikat w słuchawce, że albo
    połączenie nie może być zrealizowane albo nikt nie podnosi słuchawki...

    --
    Pozdro...
    Marlboro

  • 10. Data: 2003-08-29 14:30:13
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    plusz pisze:
    >czy myślicie, że to terroryści czy raczej wpływ Marsa ?

    Mars napada :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !