  • 1. Data: 2002-06-29 16:49:23
    Temat: autoryzacja e-card (przeszlo mimo niepoprawnego imienia i nazwiska)
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    czy ktoś wie na jakiej podstawie ecard autoryzuje transakcje jeżeli wpisuję
    imie i nazwisko żony, a numer karty, datę ważności i kod cvv z mojej karty
    inteligo
    kwota transakcji - 2 zł

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 2. Data: 2002-06-29 16:53:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com> napisał
    w wiadomości news:afkodu$3qv$1@news.tpi.pl...
    > czy ktoś wie na jakiej podstawie ecard autoryzuje transakcje jeżeli
    wpisuję
    > imie i nazwisko żony, a numer karty, datę ważności i kod cvv z mojej karty
    > inteligo

    Na podstawie numeru karty, daty waznosci i kodu cvv2? ;)

    Maciej

  • 3. Data: 2002-06-29 17:39:58
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com> napisał
    > w wiadomości news:afkodu$3qv$1@news.tpi.pl...
    > wpisuję
    > >

    > Na podstawie numeru karty, daty waznosci i kodu cvv2? ;)

    tak
    ponieważ tylko dla niektórych kart sprawdzane jest imie nazwisko i adres

  • 4. Data: 2002-06-29 17:46:48
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Jun 29, 2002 at 07:39:58PM +0200, n...@p...onet.pl wrote:

    > tak
    > ponieważ tylko dla niektórych kart sprawdzane jest imie nazwisko i adres

    Dla zadnych kart nie jest sprawdzany ani adres - nie ma takiego pola w
    zapytaniu autoryzacyjnym jaki jest przesylaby do banku wydawcy karty.

    To, ze jest to sprawdzane w usa (bo o to naszemu hamerykaninowi znow
    chodzi) wynika _tylko_ i _wylacznie_ z tego ze sprawdza to _merchant_.

    A jesli chodzi o _sprawdzanie_ i pewne czynnosci podejmowane na
    podstawie informacji wynikajacych z adresu to pewien polski aklajer
    tez tak robi.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-06-29 19:34:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

> [...]
    >
    > A jesli chodzi o _sprawdzanie_ i pewne czynnosci podejmowane na
    > podstawie informacji wynikajacych z adresu to pewien polski aklajer

    Zdecyduj sie - jest cos sprawdzane, czy nie?

    > To, ze jest to sprawdzane w usa (bo o to naszemu hamerykaninowi znow
    > chodzi) wynika _tylko_ i _wylacznie_ z tego ze sprawdza to _merchant_.

    Znaczy, ja chcac cos kupic dyktuje przez telefon komus te dane i jak
    on to moze sprawdzic?

    MJ

  • 6. Data: 2002-06-29 20:04:26
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Jun 29, 2002 at 09:34:20PM +0200, Michal Jankowski wrote:

    > Zdecyduj sie - jest cos sprawdzane, czy nie?

    Jest weryfikowany. Decyzja o tym czy wynik weryfikacji bedzie uzywany
    zalezy nie od aklajera (bo dane te nie sa czescia procesu autoryzacji).

    > Znaczy, ja chcac cos kupic dyktuje przez telefon komus te dane i jak
    > on to moze sprawdzic?

    Dla jasnosci - dla ioo.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-06-29 20:52:44
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Jest weryfikowany. Decyzja o tym czy wynik weryfikacji bedzie uzywany
    > zalezy nie od aklajera (bo dane te nie sa czescia procesu autoryzacji).

    > Dla jasnosci - dla ioo.

    Powiedz to wszystko jakos po polsku, prosze.

    MJ