  • 1. Data: 2002-06-29 11:58:51
    Temat: T65 i mBank
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Czy komuś udało się? mLinka twierdzi iż się nie da, mi wywala komunikat o
    niemożności ustanowienia bezpiecznego połączenia. Może ktoś ma jakieś
    doświadczenia.

    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu.

  • 2. Data: 2002-06-29 13:12:21
    Temat: Re: T65 i mBank
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "Amehat"
    > Czy komuś udało się? mLinka twierdzi iż się nie da, mi wywala komunikat o
    > niemożności ustanowienia bezpiecznego połączenia. Może ktoś ma jakieś
    > doświadczenia.

    Taki komunikat dostaję też w Nokii 3330. Ale mogę wejść dalej.

    Bogdan

  • 3. Data: 2002-06-29 13:15:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Amehat" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Czy komuś udało się? mLinka twierdzi iż się nie da, mi wywala komunikat o
    > niemożności ustanowienia bezpiecznego połączenia. Może ktoś ma jakieś
    > doświadczenia.

    Kurcze... juz tyle razy bylo na pl.misc.telefonia.gsm jak ustawic
    Ericssona... sam pisalem kilkakrotnie... Chyba zaczne udzielac konsultacji
    online za drobna oplata ;).
    Prawdopodobnie w najblizszym czasie opis konfiguracji pojawi sie na nowych
    stronach mBanku poswieconych WAP-owi ;)

    Maciej

    PS. Problem usuniesz usuwajac certyfikaty ;).

  • 4. Data: 2002-06-29 13:45:01
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

[...]

    Chyba szybko się nie pojawi bo dzisiaj mLinka stwierdziała iż ten aparat nie
    był testowany przez mBank i po prostu se ne da Pane.

  • 5. Data: 2002-06-29 13:59:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Chyba szybko się nie pojawi bo dzisiaj mLinka stwierdziała iż ten aparat
    nie
    > był testowany przez mBank i po prostu se ne da Pane.

    Ja testuje [co prawde T39, ale roznica niewielka ;)]. Wyslalem odpowiednie
    info do mBanku i byc moze zostanie uzyte ;).

    Maciej

  • 6. Data: 2002-06-29 14:02:47
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Amehat <a...@a...net.pl> wrote:
    > Czy komuś udało się? mLinka twierdzi iż się nie da, mi wywala komunikat o
    > niemożności ustanowienia bezpiecznego połączenia. Może ktoś ma jakieś
    > doświadczenia.

    1. ściagnij certyfikaty szyfrujące z http://wap.sonyericsson.com
    2. usuń owe
    3. powinno działać

    a.
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.
    `'.'' `'.'' `'.'' `'.'' `'.''

  • 7. Data: 2002-06-29 14:19:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Asia Jedrychowska" <a...@a...net> napisał w wiadomości

    > 1. ściagnij certyfikaty szyfrujące z http://wap.sonyericsson.com
    > 2. usuń owe
    > 3. powinno działać

    Po wielu testach moge stwierdzic, ze krok 1 nie jest potrzebny. Wazne jest
    zeby usunac certyfikaty [moze pozostac VeriSign].
    Jak usunac certyfikaty?
    menu - 6 - 8 - 1 - 2 - 1 - C [na kazdym certyfikacie]

    Maciej

  • 8. Data: 2002-06-29 14:26:56
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

[...]

    Usunąłem wszystkie certyfikaty, telefon mam skonfigurowany tak jak mogłem
    wyczytać na grupach a mimo wszystko pisze iż nie można nawiązać bezpiecznego
    połączenia. Doda iż próbuję WAP over GPRS w sieci Idea. Może ktoś wie co
    robię nie tak?

  • 9. Data: 2002-06-29 14:42:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    bezpiecznego
    > połączenia. Doda iż próbuję WAP over GPRS w sieci Idea. Może ktoś wie co

    Sprawdz czy korzystasz z profilu w ktorym masz ustawiony wap gateway
    mBanku...
    Jak jeszcze ktos ma problemy z WAPem to mozemy sprobowac chata na
    http://www.polchat.pl/chat/?room=wap_mBank ;)

    Maciej

  • 10. Data: 2002-06-29 16:12:19
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Amehat <a...@a...net.pl> wrote:

> [...]
    > połączenia. Doda iż próbuję WAP over GPRS w sieci Idea. Może ktoś wie co

    korzystaj z profilu internetowego, nie wapowego, wpisz adres IP bramki
    193.41.230.94, ustaw zabezpieczone połączenie

    a.
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.