  • 1. Data: 2003-07-25 16:33:23
    Temat: mB: automatyczna splata KK
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Witam,
    czy komus zadzialala automatyczna splata (z ekonta) KK w mBanku? Ja mam
    termin splaty na dzis, ale splaty nie ma - od mEksperta dowiedzialem sie
    ze splata nastapi po polnocy (czyli 26.07 zamiast 25.07) - nie mam nic
    przeciwko temu, ale chcialbym sie upewnic ze ktos ma takie
    doswiadczenia. Nie chcialbym potem placic kary lub walczyc o reklamacje.
    AHa, oczywiscie ustawilem wspolczynnik splaty na 100% a na ekoncie mam
    odpowiednia sume.

    Miko

  • 2. Data: 2003-07-25 16:45:18
    Temat: Re: automatyczna splata KK
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    MiKo wrote:
    > na 100% a na ekoncie mam odpowiednia sume.

    Nie boj zaby.
    Kasa jest sciagana na koniec wyznaczonego dnia.

  • 3. Data: 2003-07-25 16:56:24
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Michal 'Amra' Macierzynski napisał:

    > Nie boj zaby.
    > Kasa jest sciagana na koniec wyznaczonego dnia.

    OK, dzieki - za pare godzin sie przekonam :)

    Miko

  • 4. Data: 2003-07-25 17:09:39
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MiKo" <m...@n...wp.pl> napisał:
    > czy komus zadzialala automatyczna splata (z ekonta) KK w mBanku? Ja mam
    > termin splaty na dzis, ale splaty nie ma -

    1. skąd ja to znam ? ;-))))))))))
    2. data na wyciagu i w inecie jest zła - o jeden dzien wczesniej.
    3. Z tego co pamietam, to konto jest obciazane w nocy z data wsteczną (-1).
    W dni wolne automat nie działa i obciaża w pierwszy wolny dzień. Mozna uzyskac
    dodatkowe dni GP ;-) AFAIR - jak jest data piątkowa to obciąża we _wtorek_ z
    datą poniedziałkową.
    Strasznie to pokręcone. Podobnie jest z generowaniem wyciągów w dni wolne ;-//

    Ma ;)

  • 5. Data: 2003-07-25 17:11:15
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MiKo" <m...@n...wp.pl> napisał:
    > OK, dzieki - za pare godzin sie przekonam :)

    Albo za parę dni ;-)) Ja stawiam na obciążenie we wtorek w nocy ;PPP

  • 6. Data: 2003-07-25 18:21:21
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Fri, 25 Jul 2003 19:11:15 +0200, Witek <w...@p...onet.fi> napisał:

    > Albo za parę dni ;-)) Ja stawiam na obciążenie we wtorek w nocy ;PPP

    A dokladniej w noc z poniedzialku na wtorek
    ;-)

    M.

  • 7. Data: 2003-07-25 18:27:17
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał:
    > A dokladniej w noc z poniedzialku na wtorek
    > ;-)

    Precisely !!! ;)

  • 8. Data: 2003-07-25 19:48:22
    Od: g...@o...pl

    > Nie boj zaby.
    > Kasa jest sciagana na koniec wyznaczonego dnia.

    mbank na wyciagu papierowym i w systemie transakcyjnym podaje date splaty o
    dzien wczesniejsza niz rzeczywista. Osoby, ktore karte splacaja recznie sa
    wprowadzane tym samym w blad, bo splaca karte w 53 dniu! Zlozylam reklamacje,
    ze mam nieprawidlowa date na wyciagu, to mi odpisali, ze poprawia to pod koniec
    roku. Wielkie ROTFL. Ciekawe, czy bank moze w ten sposob wprowadzac klienta w
    blad na oficjalnym dokumencie co do daty splaty kredytu?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-07-25 21:21:25
    Temat: Re: mB: automatyczna splata KK
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Fri, 25 Jul 2003 18:33:23 +0200, MiKo <m...@n...wp.pl> wrote:

    >Witam,
    >czy komus zadzialala automatyczna splata (z ekonta) KK w mBanku?

    ech... szczęśliwcy... Ja od miesięcy dwóch czekam, aż przygotują dla
    mnie dokumenty :) może wtedy dostanę kartę, kto wie...

  • 10. Data: 2003-07-27 19:32:13
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > A dokladniej w noc z poniedzialku na wtorek

    Cos w tym jest... W niedziele wieczor ciagle splata sie nie zrobila ;)

    Miko