  • Data: 2020-12-10 12:11:17
    Temat: Re: aplikacja obowiazkowa
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-10 o 09:51, Liwiusz pisze:

    > Proszę, nie róbmy kurwy z logiki :) Wygodniej jest od razu z dowolnego
    > bankomatu za podaniem 6-cyfrowego kodu, niż przelewać do innego banku,
    > czekać aż dojdzie, brać kartę, iść do bankomatu danego banku i wypłacić.
    >
    > Rozumiem, że z powodów ideologicznych nie korzystasz z blika, ale nie
    > dorabiaj do tego fałszywej ideologii, że jest mniej wygodny :)

    Wyniki zastosowania logiki są tylko tak dobre, jak dobre są przyjęte
    założenia wstępne przed 'odpaleniem' rozumowania.
    Skąd założenie, że ktoś mając kilka kont trzyma pieniądze (sobie samemu
    pod prąd) akurat na tym do którego nie ma karty?
    Usuń to założenie i uzasadnij dlaczego blik jest lepszy od karty dla
    kogoś, kto robi może 2..3 wypłaty z bankomatu rocznie.

    Kiedyś dawno, jak miałem pierwszą kartę to jak jechałem tankować to
    zawsze pilnowałem, aby 'w razie W' mieć odpowiednią ilość gotówki.
    Posługiwanie się gotówką skutkuje tym, że zamiast samych papierków zaraz
    zbiera się żelastwo w portfelu. Pi razy oko od 3 lat nie noszę gotówki
    wcale i nie mam problemu z żelastwem.
    Teraz to już każdy warzywniak przyjmuje płatności kartą.
    P.G.