  • Data: 2020-12-10 13:22:35
    Temat: Re: aplikacja obowiazkowa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-10 o 12:57, cef pisze:

    > Ja mam tak samo dostępny telefon jak i portfel.

    Być może, ale też to niczego nie dowodzi, bo chodzi o dostęp nie do
    portfela, ale do karty.

    > A ja mam jedno i drugie.

    Musisz mieć, aby korzystać z płatności. Nie musiałbyś, jakbyś miał
    płatności w telefonie.

    > Czasem tylko wyrzucić śmieci idę z samym telefonem-
    > to na wypadek gdyby winda się zablokowała.

    Czyli jednak nie zawsze ;) Ja już nie pamiętam, kiedy musiałem kartę
    brać. Od paru lat nie noszę jej, z wyjątkiem wyjazdów zagranicznych. I
    to jest wygoda, a nie to, że portfel nosiłbym niemalże wszędzie. W lato
    to niewygodne, bo szorty mają mało kieszeni :)\

    A co konkretnie ci w nim nie pasuje?

    --
    Liwiusz