    Subject: Re: aplikacja obowiazkowa
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Date: Wed, 9 Dec 2020 12:33:55 +0100

    W dniu 2020-12-09 o 12:25, J.F. pisze:

    > Z drugiej strony - po co w mbanku trzymac pieniadze, na pewno nie dla
    > odsetek :-(

    Zasadniczo pieniędzy tam nie trzymam, inwestycje sobie ogarniam gdzieś
    indziej. Niemniej jednak, jako człowiek starej daty, przyzwyczaiłem się
    do mbanku, że jest to bank, którego numer konta zawsze podaję, jak
    gdzieś muszę konto podać, i na razie nie mam obawy, że za rok będę
    konto kasował, i trzeba będzie kogoś powiadamiać. Nawet jeśli mbank
    pełni rolę tylko "przyjmowacza" pieniędzy, które potem rozdysponowuję
    gdzieś indziej, to już sama ta stałość numeru konta ma swoje zalety.
    Jakoś, pomimo podwyżek, prawie od początku mam tam konto, nawet udało mi
    się przeżyć płatne przelewy prywatne za 50gr, podczas gdy w żadnym innym
    banku na dłużej miejsca nie zagrzałem, korzystając z nich tylko wówczas,
    jak tymczasowo mieli ofertę spełniającą moje wymagania.

    --
    Liwiusz