  • Data: 2020-12-10 02:06:57
    Temat: Re: aplikacja obowiazkowa
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 9 Dec 2020 12:05:57 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Rozumiem, że tak można, tylko po co :) Jest dobra usługa, nie ma co nie
    > korzystać.

    Doskonale rozumiem, że dla bardzo wielu osób blik jest wygodny.
    Ale *dla mnie* nie jest. Debetówka innego banku używana cztery razy w
    roku do wypłaty gotówki spokojnie mi wystarcza.

    > Przelewy do innego banku co najmniej kilka godzin, a czasem
    > kilka dni trwają, a z blikiem dostęp do gotowizny masz natychmiastowy.

    Grrrh.
    Nie przelewam do Aliora po to, żeby przestępować z nóżki na nóżkę i z
    debetówką Aliora nerwowo czyhać przy bankomacie na godzinę księgowania
    przelewu. Po prostu nie trzymam kasy w mBanku (bo tak! ;)

    --
    Imka