  • Data: 2004-06-05 12:50:09
    Temat: Re: anonimowe karty kredytowe - uproszczenie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal Urbanelis <r...@p...onet.pl> wrote:
    > wystarczy karta pre-paid do internetu.
    > co za tym idzie nie potrzebny mi w zasadzie plastik, a jedynie
    > zmyslone imie i nazwisko, numerek, data waznosci i cvv2.
    > chce ladowac taka karte jakims "anonimizujacym" serwisem ze swojej
    > normalnej karty kredytowej.
    > czy istnieje cos takiego?

    Pewnie nie, bo takie wymagania potrzebne sa zazwyczaj w malo legalnych
    przedsiewzieciach.
    Nie wystarczy ci dodatkowe subkonto i zamowiona do niego karta w Inteligo?
    Przeciez numer karty i inne rzeczy mozesz sobie programikiem wygenerowac i
    "naladowac" taka karte - nie widzisz pola do popelnienia przestepstwa?

    http://www.PRnews.pl